Australie of Zuid/midden amerika

Hallo allemaal,

Heel graag zou ik november naar Australië of Zuid-amerika gaan om daar zes weken te gaan backpacken. Nu vind ik alleen reizen niet heel gezellig en zoek daarom ook een reisgenootje.
Wie heeft er zin om mee te gaan. Ik ben een vrouw van bijna 32, houd van af en toe een terrasje, een avondje stappen, een beetje cultuur, een beetje natuur, misschien een duikcursus o.i.d., een middagje marktjes bekijken, kortom een afwisselende vakantie waar ik niet 24/7 alleen op het strand lig. Wie heeft er zin om mee te gaan?

Groetjes Niesje

Hallo Niesje

Ook ik zou graag eind dit jaar richting Australië willen gaan om daar voor een aantal maanden te backpacken. Ik vertrek waarschijnlijk eind december, maar de datum is nog niet bekend. Nu spreekt jou oproepje mij wel aan en ik vind het gezelliger om met meerderen te reizen, daarom de vraag of jou datum al vast staat en we misschien (deels) samen kunnen reizen. Mocht je hier belangstelling voor hebben, hoor ik het graag en kunnen we misschien hier in NL afspreken om elkaar te ontmoeten.

Groetjes Nowhere

Dag Niesje!

Zelf vertrek ik op 16 november naar Australië! Ik land op Sydney en het plan is ong 7 weken te blijven.
Heb je al een idee welke route je wil doen?
De Oostkust lijkt me super, maar ik sta zeker open voor andere routes.
Jouw omschrijving van een leuke trip kan ik me helemaal in vinden.
Zelf ben ik 26j, woon in Gent en droom al lang van een reis naar Australië!

Groetjes!
Sarah