:chin: Sawadikap! :chin: haha
Ik ben Mark 26 jaar en ik ben van plan om deze zomer/najaar Thailand door te reizen (3-4 weken).
Ik zoek hiervoor wel een reisgenoot (of reisgenoten) want alleen vind ik maar niks en ik heb weinig “backpack” ervaring.
Mijn plan is om aan te komen @ bangkok. Vanuit bangkok richting Phuket en tot slot richting Koh Samui om de reis chillend af te sluiten met strand, cocktails en de nightlife @ chaweng beach. Tussendoor wat excursies, cultuur opsnuiven hoort er natuurlijk ook bij.
Planning staat niet vast maar ben wel van plan om alles daar pas te regelen (slaapplek, vervoer etc.) moet wel spannend blijven he 
Lijkt het je wat? Laat maar weten !
Greets,
Mark
hi Mark!
Heb dezelfde plannen! Wil graag in september/oktober 3 tot 4 weken in Thailand reizen. Beetje actief zijn, cultuur opdoen en feestjes bezoeken lijkt me prima! Heb je al een ticket geboekt? Of eerst nog aan het rondkijken?
Groetjes!
Hey Anne,
Nee nog geen ticket geboekt. Ik moet eerst weten of er iemand meegaat want ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan.
September/Oktober lijkt mij dikke prima. Heb je backpackervaring?
Greets! Mark
't prijskaartje hangt nog aan m’n backpack dus niet echt! Ben vorig jaar met een organisatie naar India & Nepal vertrokken maar wil dit jaar liever niet een tot in detail uitgestippelde reis…
Volgens mij heb je voor Thailand niet veel backpack skills nodig, hoor van veel dat het vervoer en slaapplek etc goed te regelen is!
ja same here!
Ik ben zelf 2 jaar geleden in Koh Samui geweest (via een reisorganisatie) maar helaas niet echt cultuur op kunnen snuiven. En alles stond al van tevoren gepland. Is niet echt mijn ding…
Zijn er bepaalde plaatsen in Thailand wat je graag wilt bezoeken?
Oh, en hoe oud ben je eigenlijk? 
22 jaar, volg een thuisstudie en werk bij de bakker. Heb me nog niet helemaal in het land verdiept maar Koh Phi Phi lijkt me erg mooi om te zien! Mountainbiken, hiken en eventueel snorkelen staan ook op 't lijstje.
Misschien facebooken/msnen? Praat wat gemakkelijker!
Nice Nice! Koh Phi Phi lijkt mij ook supervet! En inderdaad snorkelen, mountainbiken, op de scooter langs de kust
en full moon party @ koh samui lijkt mij ook leuk :zon02
Hey…
ik las dat jullie nog geen tickets hebben?
Enekele tips (maar misschien kenden jullie ze al?):
Eva air: goedkoopste in directe vluchten denk ik, vanaf Amsterdam. Oa op 333travel te vinden.
Qatar of Emirates: kunnen soms héél goedkoop zijn, terwijl ze bij de beste maatschappijen ter wereld behoren (eigen site of cheaptickets), wel snel mee zijn.
Turkmenistan airlines: bestaat niet meer, maar als je er naar googled, kom je waarschijnlijk bij een Duitse site die tickets van een gloednieuwe Thaise luchtvaartmaatschappij aanbiedt…Sunny air of zoiets.
Vertrek vanaf Frankfurt of eventueel Dusseldorf kan ook wat schelen.
Succes, Frans.
1 like