Reis Costa Rica Jan/febr

Met 8 personen een geweldige reis gehad in het mooie Costa Rica in de maanden Jan/Febr. Hollandhotels had ons hierin heel goed begeleid, onze dank hiervoor. Ook wel een nare ervaring, wij hadden bij Thriftycars San Jose
2 auto’s gehuurd, borg voor de auto’s dat is oke, maar we hadden de auto’s netjes ingeleverd geen opmerkingen dus, de borg zou na 5 dagen weer op mijn rekening staan, mooi niet, vele mail wisselingen en beloftes dat zij het geld terug storten ten spijt, nu 2 maanden later heb ik het geld nog niet terug.
Wij hebben geen vertrouwen meer in dit bedrijf Thrifty Cars San Jose.

Nare ervaring, meestal is de borg een virtuele betaling op je credit card, of je kunt cash betalen en dan krijg je het netjes terug aan het eind van de huurperiode. Heb je hard geld overgemaakt naar de huurmaatschappij?

ik ben degne die auto’s regelt voor de HHCR en normaal gaat dat allemaal ontzettend goed,daarom werken we samen met Thrifty.Het beste was (is) om direct contact met HHCR/mij op te nemen ,ik weet dat Thrifty een goud eerlijk bedrijf is en dat we hier zeker snel uit gaan komen,het probleem met die borg is dat het borg verhaal bij de bank ligt ,die moeten het deblokkeren en dat de verhuurbedrijven daar vaak geen oog op hebben ,dus dan is het een kwestie van Thrifty hier even er op wijzen (in deze geval HHCR/ mij) en dan gaan hun dat in orde maken
Mail even direct naar mij info@dospalmascr.com adres en dan ga ik er achteraan.

Ben wel blij om te vernemen dat jullie een geweldige tijd hadden !!

Groetjes,

Peter