Als we aangekomen zijn in San jose, waar kunnen we dan het beste onze auto huren? Ik hebt het stuk over thrifty en sunny cars gelezen en dat je goed de kleine letters van de voorwaarden moet lezen. Zijn er meerdere verhuurbedrijven? En zijn de ervaringen met Thrifty nog steeds positief?
Wij zijn afgelopen zondag terug gekomen van drie weken Costa Rica. We hadden de auto gehuurd bij Thrifty. Dit was allemaal prima in orde. Goede service, goede auto en mocht er wat zijn, ze hebben kantoortjes in heel Costa Rica, dus altijd dichtbij. Wij hadden gelukkig geen problemen met de auto, dus hadden de andere kantoortjes niet nodig Ik kan uiteraard niet voor andere bedrijven spreken, maar ons is Thrifty erg goed bevallen.
Wij hebben prima een auto gehuurd via FAST rent a car. www.fastcr.com Is ons prima bevallen! succes! grtz. (misschien ben je inmiddels al geweest maar dan kan een ander het nog lezen) grtzz
Alle groten zitten sowieso wel in Costa Rica; Budget, Dollar, Herz, Avis dat is allemaal heus wel in orde. Een alternatief zit 'm meestal in de beschikbaarheid en de prijzen. De meeste bedrijven geven aan luchthaven San Jose, maar in werkelijkheid zit er geen enkele. Ze komen je ophalen in de auto die je gaat huren en brengen je daarna naar het kantoor wat meestal een kwestie van een paar minuten rijden is om alles in orde te maken. Een aantal hebben drop off plaatsen en service kantoren in verschillende delen van het land om je meer flexibiliteit te geven.
Hoi allemaal,
ik heb een vraag met betrekking tot het huren van een auto in Costa Rica. Wij willen eind juni 3 weken rondreizen in Costa Rica en hebben al een aardig idee wat we willen zien. In San Jose een huurauto en via tortuguero en puerto viejo naar Bocas del Toro in Panama. Nu kan je niet met een rental de grens over dus weet iemand of je aan de grens makkelijk je auto kan parkeren voor een paar dagen? Of de auto huren van San Jose tot aan de grens, dan 4 dagen Bocas del Toro en vanuit daar weer een auto huren? IS dat sowieso makkelijk te doen, je auto huren in plaats A en achterlaten in plaats B?
Als iemand hier iets over kan vertellen of ervaringen mee heeft…graag!!!
Voor Tortuguero heb je geen auto nodig. Je kunt hier alleen per boot of met een klein vliegtuigje komen.
Je kunt beter een vliegrtrip nemen naar Boca del Toro. In plaats van je auto ongebruikt aan de grens laten staan.
Hoi,
Ik heb zelf een aantal jaren geleden een terrein 4x4 suv auto gehuurd bij thrifty .
Normale verz pakket erbij genomen en nav systeem erbij gehuurd.
Na 2 dagen ongelukje gehad.Een zwaar metalen voorwerp overreden en heeft benzine tank doorboort.
Thrifty gebeld met de telefoon die je gratis meekrijgt.na een uur kwamen ze met een vervangende auto.na thuiskomst gebleken dat ze alleen de reparatiekosten in rekening hebben gebracht van 12 dollar.
Al met al geeft thrifty goede service vind ik.
Er zijn in deze meer vermeldings waardige zaken te melden maar neem effe kontakt op.
Ik ben een regelmatige costa rica reiziger.
Kijk ook eens op http://hollandhotelscr.com/. Samenwerking tussen verschillende hotels met NL eigenaren (veel leuke en betaalbare hotels). Zij verhuren ook via Thrifty. NL correspondentie maar Costa Ricaanse prijzen…