Ik vlieg deze week naar San Jose en heb besloten een 4x4 te huren.
Kan iemand me een verhuurder aanraden?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik vlieg deze week naar San Jose en heb besloten een 4x4 te huren.
Kan iemand me een verhuurder aanraden?
Probeer het eens via Holland Hotels Costa Rica. Zij doen zaken met Thrifty maar je kan het dan lokaal in het Nederlands regelen.
Veel plezier! Wij zijn net terug.
Dank je!
Het is uiteindelijk Alamo geworden
wij hadden ooit klant die bij Alamo een auto hadden gehuurd. Dat was ietsjes goedkoper.
De klant ging met de autosleutels in zijn zwembroek de zee in. Je snapt het al, sleutels weg.
De klant heeft 24 uur bij de auto op de parkeerplaats moeten wachten tot dat er iemand uit San José kwam met een andere sleutel. Zo niet, dan werd de klant verantwoordelijk gehouden voor diefstal van de auto, aldus Alamo.
Ik krijg sindsdien pukkels van Alamo…
Ik ben twee weken geleden met auto het ravijn ingereden in corcovado. 100 meter gegleden en total loss Binnen 24 uur nieuwe auto.
Later deze auto omgeruild voor een 2wd omdat we de laatste drie dagen niet meer off road reden.
3 auto’s in 3 weken waarvan 1 Totalloss. Sindsdien fan van Alamo!
dat is nou precies het verschil! Alamo duurt 24 uur, ze repareren de auto ter plaatse, en als reparatie niet mogelijk is brengen ze een nieuwe auto.
Thrifty brengt binnen een paar uur altijd een andere auto.
Er wordt nooit gerepareerd, er wordt altijd een andere auto gebracht, ongeacht het probleem, altijd op korte termijn in ieder geval dezelfde dag.
Dat is idd nog beter.