Reis advies autoreis Adalaide-Sydney

Hoi luitjes.

Ik ben van plan om ergens in het begin van het nieuwe jaar (2012) een rondreis in australie te maken van Adalaide naar Sydney met een huur auto.

Dit wordt mijn eerste keer dat ik alleen op reis ga. (ik moet er gewoon even uit) Mijn budget wordt plus minus 3500 euro en ik wil voor 3 a 4 weken gaan. ‘‘als dit haalbaar is’’

Ik ben 27 jaar ik woon in friesland en om eerlijk te zijn heb ik het wel een beetje gehad met Nederland. zowel politiek als klimaat. ben er helemaal klaar mee… Daarom moet ik er gewoon echt tijdelijk tussen uit.

Ik ben er van bewust dat Aussie erg groot is en dat ik neit alles kan zien. Ik heb familie wonen in melbourne waar ik zo ie zo voor een paar dagen kan blijven.

Daarna en daarvoor zit ik aan mezelf vast. (heerlijk)

Misschien kunnen jullie mij verder op weg helpen. Met uitzoeken van hoe en wat. Tickets, visums etc… Misschien weten jullie ook nog leuke plekjes waar ik langs kan gaan. En natuurlijk of mijn budget het toe laat.

Datum staan nog niet vast.

Kijk eens op het draadje Great Ocean Road (GOR). Hier staat al het e.e.a. in alleen in omgekeerde volgorde.
Visum kan je on-line regelen. http://www.immi.gov.au/e_visa/e676.htm
Tickets kan je nu al boeken. Eventueel bij de luchtvaartmaatschappijen zelf. Kijken wat het goedkoopst is en voor jou de beste optie is qua vertrektijd en aankomsttijd.
Succes met de voorbereiding maar wacht niet te lang met de vlucht te boeken wat de goedkoopste tickets zijn zeer snel weg.

Thanx hier kan ik wel wat mee :smiley: