Ik en een vriend van me willen volgend jaar januarie gaan reizen van bangkok tot bali en we vroegen ons af of we dat met 5000 euro per persoon zullen redden(inclusief vliegreizen). de bedoeling was datwe er ongeveer 3 maanden over gaan doen, we willen lekker eten en in een beetje fatsoenlijke hotels slapen (het hoeft ook nie super luxe te zijn) verder willen we af en toe uitgaan in dure clubs en veel bezienswaardigheden bezichtigen. we zullen de meeste reizen met de trein afleggen behalve singapore tot jakarta dat willen we met het vliegtuig doen.omdat we niet alles van tevoren willen plannen willen we alleen de vliegreis heen boeken.we weten dat singapore duurder is dan de andere anderen landen waarwe heen willen maar daar blijven we ook maar 4 dagen ofzo.we zijn ongeveer 1 maand in thailand,1 maand in maleisie en 1 maand in indonesie.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen aangeven wat we willen doen.
ik denk dat je dat wel red als je verblijft in niet te luxe hotels maar in simpele maar schone guesthouses je regelmatig eet langs de straat wat niet alleen erg goedkoop is maar ook nog eens erg lekker. ik weet niet of de bezoekjes aan dure clubs ook zal lukken maar de rest lijkt mij geen probleem mits je niet te dure vliegtickets aanschaft
aangezien jullie van plan zijn om overland thailand te verlaten en julie dus geen vliegticket naar buiten thailand hebben binnen 30 dagen na aankomst dienen julie wel een visum te hebben hou hier rekening mee
Dat ga je wel redden; begin van het jaar (hoogseizoen) hebben we in luxe (hotels: minimaal ***) een 5 weken durend rondje gemaakt (BKK/HKT/SIN/KUL/HKT/BKK) - alle kosten (vluchten, hotels, eten, vertier) bedroegen voor 2 personen + EUR. 5000. In dit bedrag zaten ook nog de aankopen van zwaar zilveren armbanden en maatpakken. Met niet al te hoge eisen, moet het mogelijk zijn de beoogde trip, met een budget van 10000, te maken.