Ik ook !! Heb in Red Sea Beach Resort !!! Met alle miserie die we kennen!!
Leuk???Heb ook daar gekocht met alle miserie die we vandaag kennen, langs deze weg wil ik andere kopers contacteren om samen de juridische mogelijkheden (stappen) die er zijn eens na te kijken en ook om elkaar aan te moedigen!!! Dupe van zwaar verdiende spaarcentjes, mijn appartement, mijn mooie zonnige reisvakanties…en zware nachtmerries zedert enkele dagen. In RBR wordt alles gewoon gecensureerd !!!
Cassidy (commentaar gepost op11/06/2010)
Niet doen !!
.
Beste Cassidy,
Het Red Sea Beach Resort is niet van dezelfde ontwikkelaar als het Marsa Alam Beach Resort (en daar gaat dit topic over). Het Marsa Alam Beach Resort is van IPI Group. Voor meer informatie over dit resort moet je kijken op www.ipi-group.eu
Reageer dus niet met slechte ervaringen met een ander resort op het Marsa Alam Beach Resort aub…
hallo,
na het lezen van jullie ervaringen wil toch ook even reageren.
wij hebben een beachlodge gekocht en betaald in het Red Sea Resort in Marsa Alam 45km vd luchthaven en dit van november 2009.
ondertussen hebben wij het contract moeten aanpassen voor een andere locatie met dezelfde voorwaarden omdat de huiduge locatie muurvast zat met de bouwkundige attesten en dit nog jarenlang kon aanslepen. de Nieuwe locatie is van Sea Island en noemt nu Res Sea Beach Resort en ligt maar 10km. van de luchthaven. Op deze locatie zouden alle formaliteiten in orde geweest zijn. Tot op heden is er nog geen snars gebeurt en de foto’s op de www zijn al ouder dan Mei 2010 want dan zijn wij op eigen initiatief gaan bekijken op de plaats zelf en toen stonden die muurtjes er al een tijdje… ik krijg stilaan argwaan nu zeker omdat onze tussenpersoon en verkoper de firma heeft verlaten. ik hoop op een snelle start want er was belooft “contractueel” einde werken en oplevering eind 2012, dit is nog een heel eind te gaan maar volgens Egyptische normen is dat toch hoog tijd op te beginnen :vak02:
heeft nog iemand gelijkaardige ervaringen???
mvg KapperDirk uit België
Beste KapperDirk,
Zoals ik ook al tegen Cassidy heb gezegd: het Marsa Alam Beach Resort (daar gaat dit topic over…) is niet hetzelfde als waar u een beachlodge heeft gekocht. U heeft bij het Red Sea Beach Resort gekocht. Ook in Marsa Alam, maar kijk eerst eens bij www.ipi-group.eu om te zien dat het Marsa Alam Beach Resort wel degelijk vorderingen maakt.
Daarom vraag ik u om in het vervolg eerst goed na te denken waar u op reageert, om niet onnodig onrust te stoken…
Zoals ik al zei: op het Marsa Alam Beach Resort wordt wel degelijk gebouwd…
hey Dennis,
inderdaad is het een ander project. de ipi-group is ook aangesloten bij Mondi (of andersom) zag ik op de www, daarom dat ik te snel een link legde. Mea Culpa.
nog veel succes met het project in Marsa Alam.
ter info, toevalling kreeg ik gisteren een mail dat de werken van RSBR eind september starten. ben benieuwd. ik zal een nieuwe topic maken met het juiste project… greetzzz kapper dirk
Hallo kapper Dirk
Hier met dokker Dirk ,wij hebben een penthouse gekocht zoals jij een lodge
…dus ook eerst rsbr en mee overgegaan naar sea island.
Het is nu nog altijd afwachten wanneer ze gaan beginnen , wij zijn daar geweest begin december en werden goed ontvangen en zijn ook gaan kijken maar ze zijn nog niet begonnen .
Ik maak mij nog niet ongerust , het meeste is die papierenwereld en alsdat achter de rug is zal het snel gaan hebben ze me daar verteld.
groetjes
Dus een mmoie waarschuwing voor alle die denken om te kopen,andere group mischien wel dezelfde problemen.Toch duidelijk iets voor Egypte lijkt mij.
Hey dirk
wij gaan half maart 2011 een kijkje nemen. Hopelijk geraken we er. Ik hoop dat al die onrust de kandidaat kopers niet afschrikt.
Greets kapper dirk
Hallo Dirk
T’is te hopen dat het de mensen niet afschrikt, als ik kon zou ik morgen al vertrekken want aan de rode zee is er geen enkel probleem, heb nog met vrienden gechat in El Gouna.
Ben benieuwd in Maart als je er naartoe gaat hoede zaken staan.
ps: in welk hotel verblijven jullie in Marsa Alam???:zon02:
WIJ VERBLIJVEN VOOR DE 2DE MAAL IN DE “RESTA GRAND HOTEL”. DIT HOTEL IS TROUWENS GETEKEND DOOR DEZELFDE ARCHITECT ALS VOOR HET PLOT. HET HOTEL LIGT 15m. VAN HET VLIEGVELD AF. EEN AANRADER …
MVG KAPPER DIRK
terug den dirk
ben in resta op bezoek geweest en heb daar Frans Horsten tegen gekomen.
samen naar plot gaan kijken en er daarna nog een gezellige dag van gemaakt.
Wij verblijven wel altijd in het Belgisch hotel Fayrouz plaza.
Groetjes
[quote=“dirkroest, post:14, topic:86404”]
terug den dirk
ben in resta op bezoek geweest en heb daar Frans Horsten tegen gekomen.
samen naar plot gaan kijken en er daarna nog een gezellige dag van gemaakt.
Wij verblijven wel altijd in het Belgisch hotel Fayrouz plaza.
ook terug den Dirk (den andere ,dus)
is de Fayrouz plaza ook aan te raden?
heefy Horsten ook toevallig gezegd welke keten het hotel gaat uitbaten.
eerst werd ons Hilton( zit samen in een group met Marriot en Sheraton).
mijn laatste geruchten die ik hoorde was dan weer een italiaanse keten.
ra ra ra
mvg kapper dirk
[quote="“KapperDirk, post:15, topic:86404"”]
gelijk je zegt waarschijnlijk was het één van die hotels en die geruchten over italiaanse keten heb ik ook gehoort , denk dat we gewoon moeten wachten en ik zal een gat in de lucht springen als ze bezig zijn .
Over de Fayrouz plaza voor ons is het een fantastisch goed hotel met een geweldig breed strand mooie stijger en plaats genoeg voor iedereen.
Ligt ongeveer 8.5 km van het plot.
Eten is er genoeg en lekker en de prijs is zeker lager dan de resta.
De resta is wel veel beter afgewerkt (al goe want dat is de architect van het plot) maar ik vind het een zeer goed hotel.
Wij zijn daar al drie keer geweest.
Aan Dirkroest,
er blijken grote problemen te zijn met sea island resort.
het agentschap EU properties B.V. is op de fles gegaan en de huidige eigenaars van sea island en de Mhr. Konings “Brothers” weigeren elke medewerking om informatie te krijgen maar zij zijn (nog) niet falliet!!!. heb jij er al weet van!!! deze informatie geld ook voor allle mensen de van rsbr naar sea island zijn overgestapt.
hEB AL EEN PAAR RONKEN GEHOORD MAAR HET ZOU WEL OPGELOST GERAKEN HEBBEN ZE MIJ VERTELD …BEN BENIEUWD
GROETEN DIRK
hey Dirkroest,
het is veel erger dan je denkt. er is zondag ll een meeting in nederland geweest met de inversteerders (die gekend zijn) van België en Nederland. wij konden er niet bijzijn omdat wij, ironisch genoeg op vakantie zijn in Mara Alam. ik stel voor om lid te worden van Mondi.nl (75€) en daar kan je het forum en de opvolging van Sea Island bekijken. ik moet eerlijk zijn, de zaak is ernstig en we moeten ons zo veel mogelijk groeperen. EU properties BV ( het verkoopskantoor) is al failliet!!! snel handelen is de boodschap. we mogen onze dure verdiende centjes niet laten teloor gaan door malifide bedrijven…
hey allen,
sorry Dennis, ik weet dat dit niet het forum is van RSBR (res sea beach resort) maar toch wil ik de personen die willen investeren toch waarschiwen. RSBR heeft een plot in Marsa Alam dat normaal moest klaar zijn tegen einde dit jaar. welnu, ik ben momenteel in een hotel, dertig km. verwijderd van het plot en na een bezoek is er niets dan zand en nog eens zand. wij hebben ook een derden rekening bij AmRO bank enz. conclusie, geen plot geen bakstten en zelf ons geld is zoek nadat EU Properties, trouwens ook lid van MONDI.NL (en ik ook ), op de fles is gegaan. het is oppassen geblazen. wij hebben ons Beachlodge in 1 x betaald. mijn raad, doe dit nooit zelfs als je korting krijgt. koop iets wat je ziet staan en kan keuren, zo ben je al 90% zeker… hopelijk gaan onze zuurverdiende
centjes niet verloren. geen slecht woord over de Egyptenaren hé, ik wil direckt terug investeren, als ik mijn centjes terug heb, maar toch even over nadenken om eerst aan de oever te gaan staan en te bekijken wat er al in zicht is…
mvg kapper dirk