Ervaringen met Marsa Alam beach resort

Hallo ben voornemens om een appartement te kopen in het nog te bouwen Marsa Alam Beach resort .Dit is het tweede resort wat door IPi Investments wordt gebouwd .Het eerste resort is het Best Western Zafarana Beach Resort . Gezien de vele slechte publiciteit van de laatste tijd voorwat betreft investeringen in het buitenland vraag ik mij af of iemand ervaringen heeft voorwat betreft bovengenoemde resorts.

b.v.d A.Maarschalkerweerd

Hallo,:dag:
ik heb een presidentiele suite gekocht in het marsa alam beach resort. Ben niet bang dat het niet goed gaat.
IPI is aangesloten bij Mondi en de betalingen worden beheerd door een stichting derdengelden ; alles onder toezicht van de ABN-AMRO bank in Nderland.
Dus ik zou zeggen; waag de sprong! De verhuurgaranties zijn goed.
En je kunt je appartement altijd nog zelf verhuren.

Groetjes!!

Fonzie.:dag:

Hallo, ik heb een gold suite gekocht op het Marsa Alam Beach Resort.
Leuk om hier mede kopers tegen te komen en contact te onderhouden.
Het wordt een bijzonder mooi resort met idd. goede verhuurmogelijkheden.
Het resort is al voor 70% verkocht en de prijzen stijgen per 15 juli met gemiddeld 12.5% terwijl fase 2 eenmaal in de verkoop nogmaals met hetzelfde percentage wordt verhoogd. Investeren loont dus als je op het juiste moment instapt. Whe are fools with brains hahaha.
Voor nu ff genoeg, wacht even op meer reacties van kopers of aspirant kopers om dit forum een kans van slagen te geven als communicatiemiddel

heeft iemand van jullie meer info over dit resort/verhuur van die suites?

Kijk op www.ipibv.eu voor meer info over het Resort.

Hallo, sinds eind 2006 zijn wij de eigenaren van een penthouse op Zafarana Beach Resort. Tot vorig jaar leek alles goed te gaan, maar op zijn Egyptisch; d.w.z. niet zo snel. Wel zijn een aantal faciliteiten, op basis waarvan wij gekocht hadden (zoutwaterzwembad en jachthaven) eenzijdig door de projectontwikkelaar gecanceled. Daar waren wij niet blij mee. In de afgelopen 14 maanden heeft de bouw 2x langere tijd stil gelegen vanwege onenigheid tussen de bouwer en de projectontwikkelaar. Resultaat: ons appartement is nog steeds niet opgeleverd. Wij hebben gekocht met een bankgegarandeerd rendement van gemiddeld 10% per jaar. Onlangs heeft de projectontwikkelaar eenzijdig besloten om de rendementsuitbetalingen met onmiddellijke ingang te stoppen. De kopers worden nu gevraagd om de bankgaranties (waar voor betaald is) met tenminste twee en een half jaar op te schorten. Men denkt nog anderhalf jaar nodig te hebben om alle appartementen af te bouwen. De faclititeiten komen later. Dit is geen goede gang van zaken en zeker niet hoe wij ons dit in 2006 hadden voorgesteld. Zullen we ooit van de Egyptische zon gaan genieten? Dat vragen wij ons al geruime tijd af. Op die vraag hebben we nog steeds geen antwoord gekregen, terwijl de bouwtijd in 2006 slechts 1 jaar zou bedragen.

Hallo Will, wij hebben onlangs een presidentiële suite gekocht op Marsa Alam Beach Resort
We zien uit naar de oplevering en hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat.
Groetjes Aleke en Piet

Sorry …heb daar ook gekocht met alle miserie die we nu kennen !!! In januari waren ze al op de hoogte van de problemen, vandaag de dag staan de vastgoed in Beach Resort nog altijd te koop; Kijk mijn opmerking (cassidy van 11/06/2010) . graag had ik contact met jullie gehad.
Dank U

Alle reacties over Red Sea Beach Resort zijn in een nieuw topic gezet: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=110274

Goedendag,

is deze topic no open over he marsa alam en zafarana ?

:wereld:

:wereld:

>>>

???

Hallo bste koper,

ja is een prima investering,aangezien ze daar alle rechten hebben,en ook de bouw in en onder eigen beheer hebben,dus valt niks op aan te merken.
Hoe eerder hoe beter,want de euro gaat zijn waarde verlizen ,en dan kun je het maar beter in de stenen zetten))) met een lekker zonnetje met een gratis kameelsapje)))

Ik alef heb ook 2 appartementen aldaar

groet

frank

:vak02:

:vak02:

:zon02:

Helaas heb ik geen negtieve publiciteit kunnen ontdekken,Kunt U misschien mij vertellen welke bron dit dan zou moeten zijn.?
wel is het zo dat er vertraging is,door de impasse,daaraan wordt momenteel hard gewerkt.
Ik zelf heb een app vandaar de vraag

mvg

frank