Paniek !!! Heb verleden jaar een appartement in Marsa Alam gekocht op plan met de betaling van de eerste fase. Alles was in orde , ze hadden de nodige vergunning en we moesten dan ook onmiddelijk betalen daar de bouw al opgestart was. Een jaar later (geen nieuws van Mondi of Beach Resort over de verdere evolutie) en na enkele telefoontjes waarop ik geen antwoord kreeg tot op heden altijd niets. (ze waren wel vlug voor de verkoopakte) Heden krijgen de kopers per brief met vermelding dat de constructie "nog altijd niet gestart is daar problemen met de vergunningen !!! We krijgen 14 dagen om te beslissen of dat we overstappen naar een andere Resort daar ze voor de rechtbank stappen met de Egyptische overheid en kan jaren duren !! Maar wat blijkt :het appartement hebben ze al voor ons gekozen. Geen zee-zicht , dicht bij vluchthaven en stemt helemaal niet met wat we gekocht hadden… Help …ik wil mijn geld terug daar het naar mijn insziens het Resort toch in fout is maar dat willen ze niet !!! Mijn geduld is op !!! Wat moeten wij doen!!! Langs deze weg ben ik dan ook op zoek naar andere kopers die ook teleurgesteld zijn en ook niet weten wat doen ???:crybaby:
Misschien vind je op dit forum: http://www.webworldproperty.com/forum_topics.asp?FID=9 meer info/advies (is wel Engelstalig).
Sterkte!
Geen paniek Cassidy!!
Ik weet niet wie u bent of welk appartement u gekocht heeft maar ik denk dat u de situatie toch iets negatief weergeeft. Juist omdat er goed op uw geld gepast wordt is het niet gestoken in een half afgebouwd resort. Veel ondernemingen trekken de stekker er gewoon uit als het tegen zit; EU properties niet! Hier is alles in het werk gesteld om een alternatief te bieden…een mogelijkheid, geen verplichting. Dit om de beloofde levering ook daadwerkelijk te kunnen doen. Vergeet hierbij niet dat u een appartement krijgt wat 30% groter is, meer luxe heeft en VOOR DE OUDE PRIJS! Afhankelijk van uw initiele keuze kan uw voordeel varieren tussen de 13.000 en 45.000 euro. Het blijft natuurlijk vervelend als er iets niet helemaal goed gaat. Echter we lopen niet weg voor onze verantwoordelijkheid en staan met ons hele team ter beschikking voor al uw vragen. Onbereikbaar bestaat niet!
Ik hoop dat e.e.a. inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben dan bel vooral even naar EU Properties International B.V. Wij helpen u graag.
hallo, ik kan Cassidy’s fustratie wel begrijpen. wij hebben zelf een beachlodge gekocht en 100% betaald eind november 2009.
wij hebben een contractuele aanpassing van ligging aanvaardt en kregen dezelfde voorwaarden van locatie en dergelijke mee. dus wij zijn goed begeleid geweest door onze tussenpersoon (Jeroen). spijtig genoeg heeft hij het huis van E.U. properties verlaten zodat we nu in een gat vallen ivm communicatie. Toevallig kreeg ik gisteren een mail van één van de bazen van RSBS met de vermelding dat er eind september er “normaal” zou begonnen worden met de werken. let’s hope, want de oplevering is door de aanpassing een jaartje verlaat. de tegenprestatie is wel dat we voor hetzelfde geld meer krijgen… maar het wachten is iets wat een mens moeilijk kan aanvaarden. Het zou wel fijn zijn om alle kopers van RSBR te kennen om de ervaringen te kunnen delen. mvg Kapper dirk