Luxe appartement te koop in Egypte

Hallo Egypteliefhebbers,

Wij wonen nu al bijna 3 jaar met veel plezier in Sharm el Sheikh en hebben nog geen seconde spijt van onze beslissing gehad om hier te komen wonen.

Wij wonen in Egyptian Experience resort,
Dit rustige resort ligt in de opkomende wijk Nabq. Het ligt 700 meter van de zee, 10 minuten van het vliegveld en 5 minuten van alle restaurants, banken en supermarkten,zoals MCDonalds, Starbucks, Metro supermarkt al geopend en voor de toekomst Hardrock Cafe ,TGI Friday’s, golfbanen en zelfs het grootste zwembad zal hier in Nabq worden gebouwd en nog veel meer.

Het resort heeft 5 zwembaden waarvan 1 verwarmd ,stranddagpassen, een wasserij, een poolbar, een klein winkeltje voor de eerste basisbehoeftes en een on site manager

Het appartement heeft 2 slaapkamers, woonkamer met open keuken een badkamer met bad en op zuidzijde een fantastisch groot balkon.
Het Appartement is volledig Europees gemeubileerd en wordt verkocht met alles erop en eraan.
Het appartement bevat o.a:

Koelkast.
2 x Airco.
Oven.
Elektrische kookplaat.
Wasmachine.
TV met decoder met Europeese kanalen.
Audioset voor iPod
Plafondventilator.
2x relaxte stoelen.
1x bankstel.
2x twee persoonsbedden met 4 nachtkastjes.
2x kledingkasten.
3x spiegels.
3x barstoelen.
TV meubel.
Buiten rotanmeubilair voor 4 personen .
Eettafel op balkon met 4 stoelen .
Loungetafel met bijzettafel.
6 delig keukenset.

Onze Vraagprijs is 65000,- GBP

Uw betaalt 500,-GBP aan onderhoudskosten per jaar voor o.a zwembadenonderhoud,24h beveiliging,de tuinen en het schoonhouden van gemeenschappelijke gebieden.

Heb je meer vragen over ons Appartement of, wil je het met je eigen ogen zien mail voor een afspraak.

Met Vriendelijke Groet uit een Heerlijk Heet en helder Sharm el Sheikh

Parcifal

Hoi,

Heb je geen foto’s ervan?

marmah

hai

Zie mijn foto’s in de fotoalbums van deze site.

Groetjes vanuit een Charming Sharm

Parcifal

Hoi ik heb net even je foto’s bekeken en het lijkt wel een leuk apertement.Niet dta ik intresse heb,ik was gewoon nieusgierig.

Hai Dia

Geen probleem, nieuwsgierig zijn mag hoor

Groetjes uit een heerlijk warm Sharm

Parcifal

hai Dia,

Thanks, enne nieuwsgierig zijn mag hoor.

Groetjes uit een heerlijk helder heet Sharm el Sheikh

Parcifal

Nog zes weekjes aftellen en dan kom ik ook voor twee weken,alleen wij hebben hurghada gekozen om zo naar luxor te kunnen en hoplijk twee daagjes cairo.:so:

ik neem aan dat de prijs 65.000 euro is?

Hai,

Nee onze vraagprijs is 65000 GBP , Engelse ponden dus ,dit is met de wisselkoers van vandaag 74280,- Euro .

Groetjes Parcifal