Beste lezers,
Ik heb een nieuw 3 kamer(2 slaapkamers, 1 woonkamer)appartement in Sharm el Sheikh te huur staan.
Verhuur van het appartement is voor langere periode(min. 1 jaar) en per direct beschikbaar.
Het appartement is compleet ingericht met nieuwe meubelen, tv, wasmachine, oven etc.
Er bevinden zich 3 zwembaden rondom het appartementencomplex.
Het appartement ligt in de wijk Montazeh wat ongeveer op 10-15 minuten afstand ligt van Sharm el Sheikh Airport en Naama Bay.
De huur is afhankelijk van de periode dat u het wilt huren. Bij een 3 jarige huurovereenkomst zal het bijvoorbeeld lager zijn als bij een 1 jarige huurovereenkomst.
Uiteraard kunt u het appartement altijd eerst even bezichtigen.
Voor meer info/vragen kunt u mij altijd mailen(balkenendejp@hotmail.com)
Mvg Hanna
hallo
wij zijn er al langer over het denken over voor een tijdje na een ander land te verhuizen, graag zou ik de prijs willen weten wat het voor 1 jaar of voor langere periode zou kosten, en hebt u misschien ook foto"'s die u mij per mail zou kunnen sturen,
groetjes lenie,
Dag Lunasjatje,
Ik wil het appartement voor €500 per maand verhuren.
Het is een net nieuw opgeleverd appartement met uitzicht op een zwembad, waar men uiteraard gebruik van kan maken. Verder is het appartement volledig nieuw ingericht/gemeubileerd.
Ik zal je de foto’s zo spoedig mogelijk sturen.
Gr. Hanna
hai hai,
bedankt voor de snelle reactie,
kunt je mij ook zeggen of er een school in de buurt is,
want we hebben een dochtertje wat is augustus 4 jaar word,
en vehuren jullie het ook nog voor 3 jaar en wat is dan de huur prijs,
groetjes lenie,
hai hai,
bedankt voor de snelle reactie,
kunt je mij ook zeggen of er een school in de buurt is,
want we hebben een dochtertje wat in augustus 4 jaar word,
en vehuren jullie het ook nog voor 3 jaar en wat is dan de huur prijs,
groetjes lenie,
hai hai,
ik heb toendertijd niks meer van u vernomen,
is het appartement nog beschikbaar?
groetjes lenie
Hoi,
Sorry voor de late reactie. Maar het appartement in sharm is in principe nog beschikbaar. Had u nog interesse? Mail mij dan aub, balkenendejp@hotmail.com,
Hanna