Hallo Allemaal,
Mijn man en ik hebben een vastgoed kantoor in Sharm el Sheikh - Egypte.
Uw droomhuis ook 365 dagen in de zon??? Het kan…
Vragen staat vrij en wij horen graag van jullie.
Zonnige groeten
Hallo Allemaal,
Mijn man en ik hebben een vastgoed kantoor in Sharm el Sheikh - Egypte.
Uw droomhuis ook 365 dagen in de zon??? Het kan…
Vragen staat vrij en wij horen graag van jullie.
Zonnige groeten
Goedemiddag,
Ik en mijn vriendin zoeken een appartement of een huis wat we kunnen huren in sharm el sheik en dan wel in de omgeving van Naama Bay ivm duiken.
Hopelijk kunt u daar ons verder mee helpen alvast bedankt voor de moeite.
Afz: Jeroen post, 0648363409
Wie kan mij meer vertellen over huizen kopen in Sharm el Sheikh?:wereld:
Misschien buiten de kwestie,kan je fietsen in SES?![]()
Hallo,
Ik heb samen met mijn man de plannen om naar Egypte te emigreren.
Mijn vraag is wat er zoal te koop staat in Sharm el Sheikh.
We hebben de plannen om over twee jaar die kant op te komen en zijn benieuwd wat er te koop is op de huizenmarkt en als er wat voor ons tussen zit is het een optie om nu al te gaan kopen.
Vriendelijke groeten van Arnout & yolanda.
Hallo,
Samen met mijn man hebben wij de plannen om binnen twee jaar naar Sharm te verhuizen en we vragen ons af wat er zoal te koop is daar. Als we een leuk appartement kunnen vinden is het voor ons een optie om nu al te kopen.
Vriendelijke groeten van Arnout & Yolanda
Ook wij zijn geemigreerd naar Egypte, maar dan naar Hurghada, wij hebben daar een geweldige villa gekocht in een villapark gelegen aan de weg van Hurghada naar EL Gouna. De huizen in Hurghada zijn goedkoper dan de huizen in Sharm el Sheik, tevens is Hurghada veel groter als Sharm en er wonen hier ontzettend veel Europeanen, je kunt me altijd mailen als je hierover meer info wilt, Groetjes Ineke
Hoi Ineke,
Wat leuk van je mailtje.
Hoe lang wonen jullie er al en op wat voor manier verdienen je daar de kost??
Mijn man wil graag dive instructor worden en is druk met zijn opleiding. Ik zelf wil ook wel wat ondernemen maar weet niet goed wat.
Gezellig als er veel europeanen wonen en ik zal zeker contakt willen leggen met deze mensen.
Groet van Yolanda.
Hoi Yolanda
Wij wonen hier nu ruim een jaar, en we hoeven niet echt meer de kost te verdienen, dus we genieten van de zee en de zon, als je alle Europeanen hier wilt ontmoeten heb je al een paar jaar werk hoor hahaha, en we hebben kennissen die ook de kost verdienen als dive instructor, dus mogelijkheden zijn er wel, ik weet er niet precies het fijne van, heb niks met duiken.
Appartementen hier voldoende te koop of te huur.
Groetjes
Ineke
hehe leuk bericht hier
ben net terug van sharm el sheik en het was daar super
mensen zijn daar allemaal vriendelijk en soiciaal tegenover belgie
om eerlijk te zijn ik zouw daar ook wel willen wonen maar daar werk vinden zouw ni zo gemakelijk zijn denk ik groetjes koen
Ben ook erg geïnteresserd in een huis huren in Sharm. Wij willen gaan van half januari 2009 tot 1 maart 2009. Wat zijn de mogelijkheden en waar ongeveer? En de kosten?
VILLA TE KOOP IN HURGHADA IN EGYPTE
HALLO ALLEMAAL
Wij hebben een van onze villa`s te koop in hurghada, het is een prachtige villa met 2250 vierkante meter,en een prive zwembad het is de grootste villa in de wijk mubarak 6 in hurghada in egypte, als je de fotos ziet ben je meteen verkocht, het is in de buurt van het centrum en het strand,hurghada is een bruisende stad, het uitgaans leven en het duiken en nog veel meer. de vraag prijs is op dit moment maar € 450.000 terwijl de villa eigenlijk veel meer waard is, en de huizen markt steigt elke jaar. Deze villa zal na een paar jaar meer dan een miljoen waard zijn. Je kan er een bed and breakfast van maken met een terras, aan het zwembad en rondom kunnen zeker 100 mensen zitten. De reden waarom deze villa wordt verkocht wordt is, omdat er te kort aan geld is voor het investeren in een grote project dat met spoed afbetaald moet worden, als dat niet het geval was dan zou deze villa niet verkocht worden, en zeker omdat deze villa in de toekomst veel geld zal op leveren. Mocht je geintreseerd zijn in deze villa, dan kun je een email sturen naar: [EMAIL=“louiza28v@hotmail.com”]louiza28v@hotmail.com. voor meer informatie en fotos.
Met de vriendelijke groeten
louiza
He allemaal,
Hier enkele tips :
Groetjes
Leeuwtje72
hallo allemaal
Ik begrijp waarom leeuwtje27 dat zegt, omdat ze namelijk een vastgoed kantoor heeft, en ze wil niet dat iemand rechtstreeks een huis of villa koopt, maar via haar want dan verdiendt ze er wat dan, dat begrijp ik leeuwtje27. Alleen wat de mensen moeten weten is dat als je rechtsreeks een huis of villa koopt ben je goedkoper uit, dan dat je het via een vastgoedkantoor of makelaar doet in egypte helemaal de makelaars en vastgoed kantoren lichten meestal de boel op ook wat papieren betreft en zo daar heb ik ervaring mee, vandaar dat ik rechtsreeks koop en nooit via makelaar of vastgoedkantoor want daar zijn ook alleen ondodige kosten aan verbonden, en dat is niet voordelig voor de mensen die willen kopen, maar goed ik zal je verkoop niet in de weg zitten, laat de mensen alsjebleift zelf een keuze maken.
Beste Louiza33,
Eerst en vooral het was zeker niet mijn bedoeling om je op stang te jagen en ten tweede, een jaar geleden hebben we onze vastgoedkantoren in London en Sharm verkocht (heb dit tot nog toe niet aangepast op deze site) en zijn nu ‘‘exclusieve’’ agent van Etisalat in de hele rode zee en sinai (je kan dit checken als je wil). De reden dat we destijds alles verkocht hebben is het feit dat mijn man toen al wist dat de business zou instorten. Dus maak je niet ongerust je zit me niet in de weg hoor! Wij zijn dus uit de vastgoed business, maar ik adviseer en geef mijn gedachten aan diegene die er naar vragen.
Ik heb er 4 jaar in vastgoed gezeten, heb heel wat ervaring en ik wou gewoon mijn mening geven, ook door het feit dat ik enkele vrienden heb die hun villa’s willen verkopen (sinds 1 jaar), maar gewoon niet lukt aangezien de ‘‘meeste mensen’’ gaan voor een kleinere woning en met de economische crisis word het er niet beter op.
Wel de ervaring die ik door de jaren heen heb verkregen, hebben me geleerd (en dat is niet omdat wij een vastgoedkantoor hadden,maar omdat ik het werkelijk heb vastgesteld) dat het vaak beter is bij een vastgoedkantoor aan te kloppen omdat die voor jou moeten opkomen indien er iets mis gaat, dan heb je altijd een poot om op te staan. Vele mensen die we kenden hebben rechtstreeks gekocht en nadien heel veel problemen omdat ze de wetten niet kennen en vaak ook niet goed het contract begrijpen. Ik weet niet hoe andere vastgoedkantoren werken, maar hier in Sharm rekent GEEN ENKEL vastgoedkantoor kosten aan, die kosten zijn voor de developer, de enige kosten die je hebt zijn de kosten van registratie maar dat is voor iedereen hetzelfde.
Groetjes
en toen was het stil…
wij komen al 7 jaar in sharm hebben daat wat studio,s willen graag met jullie verder mailen we hebben wel wat ideen . mail naar vakmeesters@hotmail.com
Is er nog iemand actief bij deze “Huizen in Sharm el Sheikh - Egypte”
Ik ben wel geinteresseerd…
Geachte heer/mevrouw,
Ik zie net deze advertentie en het lijkt mij geweldig een huis te hebben in Sharm El Sheik, ik ben zelf Egyptisch en ga er dus graag naar toe. Hoeveel kosten de woningen om te kopen en heeft u misschien wat meer foto’s voor mij van de woning?
Ik hoor graag van u terug.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
M.Khalil
[EMAIL=“mo_khalil@hotmail.com”]mo_khalil@hotmail.com
Wij zijn op zoek naar een huis in Egypte, maar tot nu toe maar enkel van de huizen gevonden in zo’n blok waar er 100 opeen geplakt staan en dat willen we niet. We willen gewoon deel uitmaken van de plaatselijke bevolking en ons daar ook onder begeven om te wonen en te werken.
Is er iemand die ons kan helpen?
:cheer:
Hallo een hele goedemiddag,
Ik vroeg mij af of u misschien een site heeft die ik kan bekijken?
Ik hoor graag van u terug, ben namelijk erg geinteresseerd in een huis in Sharm El-Sheik.
Met vriendelijke groet,
M.Khalil