Ik zoek een huis in Egypte

Beste Mensen,

Ik wil een huis kopen in Egypte en vroeg me af of iemand op deze site misschien wat ideeen, links en of kennis hebben bij wie ik kan aankloppen hiervoor. Het liefst in Sharm El-Sheik en/of Hurghada.

Ik hoor graag van iedereen die wat meer weet.

alvast bedankt.

MvG. M. Khalil

Hallo,

Ik verblijf veel in Hurghada en heb enkele contacten hier.
Heb zelf even bij een Makelaar gewerkt in Hurghada.
Als je iets wil weten van hoe en wat vraag je het maar.
Maar eerst moet ik weten wat je wensen zijn, zoals:
Huis of appartement, ligging.
Hoeveel kamers, tuin, etc.
Kant en klaar of ben je zelf ook handig als klusser.
Niet te vergeten is de prijs, wat mag het kosten?

Mvg. R.

Hallo M,

Ik had een reactie gepost bij Hypotheek voor Egypte,maar was voor deze topic bedoelt…

Hallo M,

In Sharm El Sheikh zijn leuke huizen te koop, voor info ga naar:
www.appartementeninsharm-el-sheikh.jouwweb.nl

Met vriendelijke groet

Hallo

ik kan je wel verder helpen stuur mij even een berichtje.
De huizen in Hurghada zijn op dit moment erg goedkoop.

info@egypteanders.com

Groeten Hettie

Hallo Mohamed

Heb je al een huis gekocht? Wil je mij dit laten weten, als het niet zo is er zijn op dit moment heel veel mogelijkheden.

Groeten Hettie

Hallo Hettie
Lees je reactie dat de huizen vrij goedkoop zijn.

Heb interesse eventueel met de tyd na egypthe te gaan misschien voor langere tyd altyd al droom van me weg uit nederland.

Ik heb wat inkomsten en misschien mogelijkheid er wat bij te verdienen.

Wat zyn de mogelijkheden en prijzen…
Weet niet hoe ver je bekend ben met contacten met egypthische mensen…ik ben erg possitief en ga uit van t goede van de mensen en weet dat ikzelf vaak de possitieve ervaringen aantrek…ben vrij spiritueel…vergeleken veel vrouwen die negatieve ervaringen hebben meegemaakt die je ook in nederland veel heb.

Mocht je weten of er mogelijkheid voor wat werk er is…en zoja wat voor ik doe geen lichamelijk zwaar werk meer teveel gedaan…wil nu meer genieten en meer voor plezier…

En ken al sinds verleden jaar iemand waar ik al heel lang heel goede respectvolle vriendschap mee had opgebouwd…waar nu wat meer gevoel al tyd aan t aanwakkeren is…maar heb nooit haast wil desnoods een langere tyd op vakantie en dan verder kijken.
Ben 55 jaar en erg zelfverzekerd en onafhankelijk typ.

dank je wel voor je moeite…
groetjes
Yola

Hoi Yola

Net als jij heb ik alleen maar goed ervaringen in Egypte. Voor het kopen van een huis kan ik je zeker helpen, ook als je eerst voor langere tijd op vakantie wil gaan.
Waar in Egypte zou je willen wonen en of langere verblijven? Stuur mij even een mail hettievansteenis@gmail.com, neem ik contact met je op.

Ik hoop snel van je te horen, groetjes Hettie

ik ben op zoek naar een makelaar die vanuit belgie werkt kan iemand mij helpen

Hoi Westerling,

Waar wil je gaan wonen dan? Ik weet niet of er makelaars vanuit belgie werken, zal best wel, heb al gegoogeld?

Ik kan je wel helpen, stuur mij maar een e-mail info@egypteanders.com

Groetjes Hettie