Emigratie Egypte Hurghada bvb (Z.O-kust)

Hallo!Mijn partner en ik zijn zeer geinteresseerd om te emigreren naar Egypte!Tips en eventuele interessante verblijven(app) te huur(aanvankelijk voor de duur van 1 jaar) worden zeer op prijs gesteld!Tips ivm huurprijzen en meer om een idee van de huurmarkt in het algemeen zijn eveneens gewardeeerd. Bedankt alvast voor,hopen wij,positieve reacties.:dag: Firre

1 like

dag firre hier is het hoefyzerke ik wil graag met je mee naar egypte. >>>

O.k Als je seffens wil…?..!!! We zijn n u telefoonvrij!!!lol2

Hier: http://egypte-forum.nl/wonen/index.php? kan je vast meer info vinden.

Hallo Firre,

Er zijn in Hurghada heel veel mogelijkheden om te huren.
Zowel particulier als via makelaars.
Wat je (denk ik) van te voren goed moet bedenken is waar het appartement aan dient te voldoen:
Waar in Hurghada?
b.v. in Sekalla, Dahar of in een van de buitenwijken(genaamd Mubarak 1, 2, 3 etc)
Welke eisen stel je aan het appartement? (aantal slaapkamers, tuin, balkon, sanitair, meubilair, begane grond of juist niet etc?)
Prijzen zijn afhankelijk van bovenstaande zaken…

Groetjes
Pit

Hallo PIT!Bedankt alvast voor Je reactie!Mijn partner en ikzelf zijn van plan,al geruime tijd,onze grenzen te verleggen naar andere oorden!Onze voorkeur daarbij ging in de eerste plaats uit naar Egypte!Vandaar dat wij afgelopen december reeds een verblijf genoten in Hurgadha (Luxor incl.) om toch enigszins wat kennis op te doen van een andere leefwereld dan de onze.Die periode is ons zeer goed meegevallen,vandaar dat wij 19apr. as. terug afreizen naar Egypte (Sharm el Sheik,Cairo,Gizeh en mogelijks ook terug voor enkele dagen Hurgadha en omliggenden) om eventuele opties btrfnd huren of kopen ter plaatse te bezien.Onze betrachting is,aanvankelijk op jaarbasis een appartement te huren om de plaatselijke cultuur en geplogenheden te leren kennen en dan acteraf eventueel uitzien naar een vaste verblijfplaats “te huur” of “te koop”.Particulier onderhandelen of via makelaar is voor ons nog een vraagteken,aangezien wij niet ter kennis zijn van welke de meest optimale optie van beiden is!Bdoeld is:een flat met 2slpk.,evtl balkon of terras en sanitaire faciliteiten.Bemeubeld zou zeer interssant zijn,maar niet bepaald noodzakelijk.Beste Pit,gegeerde info ivm. bovenstaande zouden wij erg waarderen!Alvast bedankt! Groetjes! Firre:wereld:

Beste Firre,

Wat een heerlijk vooruitzicht om de 19e te vertrekken…
Veel plezier bij het ‘onderzoek’.
Mocht jullie keuze Hurghada worden, neem dan gerust terug contact op.
In de afgelopen jaren heb ik hier een aardig europees en egyptisch netwerk opgebouwd en kan jullie wellicht verder op weg helpen.
Geregeld ben ik in Hurghada te vinden, sinds juni vorig jaar in ons eigen, gloednieuwe appartement.

Groetjes
Pit

Beste Pit,bedankt voor je e-mail! Zeer welgekomen trouwens! Onze plannen zijn noodgedwongen gewijzigd (IJslandse vulkaanwolk weet Je)! We vertrekken nu op 3mei t/m 21mei naar Sharm el Sheik met tour naar Cairo,Gizeh (eveneens als uitzien naar huren of evnt. kopen). Er is ook een planning om een 2à3-tal af te reizen naar Hurgadha en omliggende om alzo,in de voor ons geprefereerde omgeving,eventueel meer info in te winnen ivm. met emigratie aldaar. Jouw voorstel dienaangaande betreffende imobilien (te huur-per jaar-ter kennismaking met plaatselijke leefomstandigheden enz…) of na datum? te koop evnt. is dan wel te overwegen!Een eventueel kontakt per tlfn. of andere tijdens ons verblijf in Hurgadha zou dan welgekomen zijn.Bij deze alvast bedankt mocht Je dit overwegen en verder nog de allerbeste groetjes vanuit Belgie (Brugge)! Firre. :dag:

Hallo,

Probeer deze sites:
www.redsea-homes.net
www.redsea-living.com

Mocht u geinteresseerd zijn, ik heb een telefoonnummer van de contactpersoon. cheer

Probeer ook op www.homelidays.nl Daar worden particulieren woningen verhuurd, ook voor langere periodes

Hallo Firre!
Ja, die vulkaan heeft wat teweeg gebracht…
Heb een goede vlucht aankomende maandag!
Ik vlieg 3 mei naar Hurghada en vertrek de 20e.
Ik zal niet de gehele periode in Hurghada zijn maar wellicht zijn wij beiden
op hetzelfde moment in Hurghada…
Mocht je me in die tijd willen bereiken? mobiel 06-25142850

Groet en een fijne tijd gewenst

Pit