ambities om te wonen en werken in Egypte, liefst Hurghada

Hallo, Ik ben 15 jaar en ben met mijn ouders deze zomer voor de eerste keer op reis geweest naar Hurghada. Echt een super toffe beleving. Ik werd onmiddellijk verliefd op het land ondanks het warme weer, de woestijn, de koraalriffen en nog zoveel meer. Toen ik terug was in België, besefte ik pas hoe zeer ik terug wou naar daar. Ik overhaalde mijn ouders om volgend jaar terug op reis te gaan naar daar maar dat ziet mijn moeder helemaal niet zitten, want haar was het minder goed bevallen ondanks hygiënische redenen. Ik zou nu echt heel graag later als ik volwassene ben, in Hurghada gaan werken als gids of reisleidster en er eventueel gaan wonen. Momenteel studeer ik economie in het middelbaar onderwijs, en dat wil ik afmaken tot mijn 6’de jaar.Kan iemand mij helpen of zeggen wat ik moet studeren na mijn middelbaar onderwijs en hoe ik daarna gemakkelijk aan werk kan geraken. Alvast bedankt :slight_smile:

Wij Ahmed (Egypte) en Brigitte (Nederland) en wij zijn getrouwd. Wij wonen zowel in Egypte als in Nederland. Omdat wij altijd heel veel vragen kregen over leuke tripjes om te doen, veiligheid, trouwen etc. Zijn wij pas een Facebookpagina begonnen. Maar ook gewoon als mensen vragen hebben kunnen ze gerust een berichtje sturen.