Hallo mensen!
Wie heeft er werk voor me in egypte, of weet hoe ik aan werk kan komen? Het liefst wil ik gewoon in de animatie, voor een hele lange tijd, maakt nie uit tot wanneer. Heeft er iemand een tip voor me? Please reageer !!!
ik ben ook benieuwd want ik wil dit ook in egypte
Ik zit niet in de ‘animatie’ maar ken Egypte behoorlijk goed als duiktoerist, kom er sinds 2002 zo’n 3 a 4 keer per jaar.
Ik zou zeggen:
Gewoon naar toe gaan en jezelf presenteren aan de grote hotels. (of zoek ze op via internet)
Als je goed bent heb je zo werk, want wat er nu werkt is voor 70% bagger!
Oh ja, wel even een paar woordjes Russisch leren, dat wordt wel op prijs gesteld, want daar barst het van. Italiaans doet het vaak ook goed, maar dat ligt aan het hotel. Verder zijn Duits en Engels uiteraard ook gewenst, maar dat is voor ons Nederlanders doorgaans geen probleem.
“Voor langere tijd”
Tja, dan moet je dus ook goed blijven, want als je het vanmiddag niet goed doet, dan sta je vanavond op straat, zo werkt dat in Egypte!
Hey,
Ik ken een animatiebureau die werk heeft in hurghada. Als je geinteresserd bent, mail mij dan. Ik heb zelf ook ervaring hiermee.
groetjes sanny
Hallo allemaal.
Ik ben ook op zoek naar een baan in Egypte en dan specifiek voor de plaats Hurghada. Heeft iemand tips voor mij? Want ik kan maar weinig vinden op internet.
Groetjes, kim
Hallo ik ben momenteel ook op zoek naar werk als animator.
Ik zie dat ik hier niet de enige ben, we kunnen mischien in groep naar hinder gaan en terplekke werk zoeken, moet toch lukken.
hallo guys/girls,
Ik wil graag als animator, hostess of reisleidster werken in Hurghada in de periode oktober t/m december 2006. Kan iemand mijn helpen???
Ook op het volgende forum zijn mensen die je misschien kunnen helpen met het vinden van een baan: http://www.rocleo.nl/forum/index.php?sid=322da23ff6d2798c1b3709c1af9b9990 Succes!
Hallo allemaal,
Ik moet nog een jaar studeren maar wil daarna gaan werken als duikinstructeur in egypte, weet iemand hoe en waar ik kan vinden of daar banen voor zijn.
Groetjes Monique
In ieder geval op ons forum mo-tje , waar mensen die werken en wonen in Egypte elkaar adviezen en tips geven;
http://www.woneninegypte.com/forum/index.php
Hey hallo ik ben christa en wil dolgraag als animator werken in hurghada ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe of wat maar jou bericht sprong er toch uit ik hoop snel wat terug te horen want het liefst begin ik daar vandaag nog!!!
Met vriendelijke groeten christa
Hallo Dames,
Ik lees dat er heel wat onder jullie opzoek zijn naar een baan als animatrice! In sharm el sheih vind je altijd werk als animatrice en 1 van de grotere animatieteams hier is het team van DJ lolo (heb momenteel zijn nr. niet maar kan er wel aangeraken). Het verdient ook nog goed (basisloon + commissie + logie + eten - drinken), maar denk eraan het is niet allemaal roze geur en
maneschijn, hard en lange dagen werken met 1 vrije dag (als er die dan al is), het is en blijft wel een leuke ervaring en mocht het toch niet lukken kan je altijd terug. Het op straat zetten van de ene op de andere dag ligt hier iets anders dan in Cairo, maar hou er wel rekening mee.
Zonnige groeten en wie weet tot in Sharm.
Inge
Hey Sanny,
Ik ben wel zeer geinteresseerd in het animatiebureau dat je kent, want ik ga zeer snel naar Hurghada. Kun je mij de gegevens van dat bureau geven of mij helpen om in contact te komen? Hoor graag van je want zie er nu al naar uit om daar aan de slag te gaan!
Greetings!
Viktor
Mijn mailadres is [EMAIL=“viktor_kuhne@hotmail.com”]viktor_kuhne@hotmail.com
ik wil ook heel graag aan de slag in egypte,ik heb dan het voordeel dat ik half egyptisch ben en daar zo kan gaan wonen zonder al die poes pas die erbij komt kijken met visums enzo en ben er ook heel vaak geweest maar ik heb nu toch echt geen flauw idee waar ik moet beginnen,op internet wordt ik ook niet zo heel veel wijzer dus ik denk idd dat ik me boeltje pak er heen ga en mezelf presenteren maar het liefst in cairo of sharm.
succes iedereen xxx
Beste,
Ik heb nog een ander voorstel:
Ik ben medewerkster voor de vzw Kids4Kids in Belgie en die hebben een EcoLodge gebouwd in de Sinai, nabij Nuweiba. Dat ligt halfweg tussen Sharm El Sheik en Taba.
De Lodge is gebouwd in het kader van een project voor duurzame ontwikkeling.
Zij zijn dan ook altijd op zoek naar mensen die vanuit Europa groepen samen stellen en dan gratis hun groep vergezellen naar ginder. Voor de financiele overeenkomsten moet je mailen naar [EMAIL=“ghannahlodge@skynet.be”]ghannahlodge@skynet.be maar dat is misschien een tussen oplossing…
Anderzijds is het er prachtig en zijn de inwoners ontzettend lief, de verwelkoming is er meer dan hartelijk.
Ik ben in Egypte zo’n 8 maanden per jaar en stem er mee in dat leven ginder niet hetzelfde is dan er te wonen!
groetjes
garneta
leuk hoor
hoi sanny
ik wil heel graag in hurghada werken wil je mij misschien wat meer vertellen over dat animatiebureau? mijn e mail = noodle171@hotmail.com
groetjes mandy
Hey,
Iemand tips. Ben ook opzoek naar een werk in mijn droomland Egypte.
Ben super geboeid door dit land. Het is alleen de stap.
Als iemand nog info heeft voor mij… GRAAG!!!
Groetjes
Takske
hoi hoi ik vertrek 10 mei naar hurghada toe maar ben nog steeds op zoek naar een baan… weet iemand iets of heeft iemand een tip voor mij???
dank u alvast