Werk vinden in Hurghada

hallo allemaal

Ik wil graag als administrator, hostess of reisleidster werken in Hurghada vanaf Oktober 2010. Ben 35 jaar oud, HBO, flexibel en representatief, spreek Engels, Nederlands en Russisch. Kan iemand mij helpen alstublieft?

Hoi,

Stuur je cv. naar Travco/Makadi en Tez.
Zij verzorgen voornamelijk de Russische toeristen.
Adressen kun je vinden op Google.
Wanneer je niks hoort, herhaal de mail om de paar dagen.

Succes. R

hey hey,
probeer even bij skytouwrs, iuk heb hier in egypte cotnactgegevens voor je, ze zoeken daar iemand voor op het kanoor.
ook zjn er enkele duikscholen die regelmatig op zoek zijn naar receptioniten.
guest relation is ook nog een optie, daar zijn meestal ook wel vacatures vrij en aangezien je russisch en nederlands kan, zou dit een hele goed eoptie kunnen zijn!

kom bij mij werken www.tastravelegypt.com stuur je cv natuurlijk

hoi! ik ben van plan eind maart naar hurghada te gaan voor 3 maanden en ben dus ook op zoek naar werk daar… ik wil graag werken met kinderen en heb daar ook veel ervaring mee… wie zou mij kunnen helpen en heeft iemand een idee van de salaris??

alvast bedankt!

ik denkl dat animatie de beste optie is, in ieder geval snelste manier om werk te vinden met kinderen. salaris ligt tussen de 200 en 350 euro per maand, als je geluk heb meer, maar dat is wel een beetje het normale salaris als je daar ter plaatse werk zoekt/vind.
groetjes suus

bedankt voor je reactie! hoeveel dagen werk je dan en met hoeveel kinderen ongeveer?? is het zo dat als je vanuit Nl werk vind je Nederlandse salaris krijgt??

phoe, dat ligt er helemaal aan welk hotel en welke periode en het wisselt natuurlijk ook per actiiteit.
je werkt meestal 6 dagen per week. als je ia een nederlands bedrijf aan de slag gaat (toprecreatie) kan je een nederlands salaris krijgen, maar dan moet je wel geluk hebben dat je daadwerkelijk in egypte komt aangezien ze zelf verschillende plekken aanbieden om te werken en je voorkeur nooit gegarandeerd is.
als je oor een nederlands bedrijf werkt is de kans sowieso groter dat je ook een nederlands salaris is, maar zeker weten doe ik niet.
succes in ieder geval!