Werken In Egypte, Nog Iemand?

hallo
ik ben lieset 19 jaar en net in contact gekomen met organisatie, wil namelijk werken in egypte bij een animatieteam…
Ik moet helemaal alleen!!!
ik hoopte een beetje dat er nog iemand zou zijn die ook geen gaat of ook heen wil gaan…
dit zou eind november al zijn…
maar dit kan ik misschien ook nog wel veranderen dat weet ik niet…
Hoop snel reactie te krijgen, mail me anders dat is wel makelijk!
ben dus op zoek naar mensen die ervaring hiermee hebben, het werken in animatie team of werken in egypte of op zoek naar mensen die dit ook gaan doen.
groetjes lieset

Ik ga ook bij een animatieteam werken. Waar en bij wie ga jij?

Hallo Allebei,

Ik heb allebei op jullie oproep gereageerd, Liset , ik heb op jouw oproep gereageerd van het Forum van JoHo.nl…

Ik hoop snel wat van jullie te horen, want ik ben ook voorbereidingen aan het treffen en wil heeeeeeeeel graag meer weten…

Thanx,
Shekhinah

Heey allemaal

iK wil volgend jaar, na mijn examen ook gaan werken in Egypte/hurghada

Maar ik moet ook helemaal alleen!!

HELLUPPPPPPP

groetjes Nikki

Heey dagmar

jij ook hier, jij bent toch ook van het forum van geert en gladys?

jiihi

Goedenomrgen …

Welke site is dat van GEert??
HEeft die ook veel info over Egypte??

GRoetjes,

Shekhinah

Ja klopt nikki.

Ik zit ook overal :smiley:

Op de site http://www.jacodo.nl/egypte/forum

daar kun je ook met mensen praten die van plan zijn om naar Egypte te gaan om te werken/wonen etc.

Heel veel info over alles wat met Egypte te maken heeft.

daar ‘ken’ ik dagmar ook van

Kijk daar maar eens op!!

Groetjes Nikki

Hey nikki,

Als het goed is, zit ik nog steeds in hurghada als jij er heen komt en en dagmar waarschijnlijk ook wel. Dus dan ken je toch al mensen daar.

gr. sanny

Ja dat zou leuk zijn natuurlijk!!

Nikky en Dagmar jullie ook hier…ik dacht al wat een bekende naam :smiley: . Veel succes verders.

Help ff cleopatra,

Jouw naam zegt mij weinig, waar ken ik je van? :huh:

Groetjes Dagmar

hallo allemaal
ik ga vanaf maart ook werken in hurghada in een hotel en moet ook helemaal alleen dus zou het leuk vinden om iemand te leren kennen die er nu al zit of er ook heen gaat ik hoor het wel
groejes
inge

heejjj, ik moet volgend jaar voor 5 maanden stage lopen en dat zou ik ook graag in egypte doen, omdat ik de school voor toerisme doe wil ik natuurlijk wel in het buitenland, ik ben deze zomer naar sharm op vakantie geweest en ik ben verliefd geworden, ook daarom wil ik graag in egypte stage lopen… heell verhaal maar het lijkt me iig ergg leuk om te doen…

hallo mensen ik ben nieuw op deze forum mijn vriendin en ik willen wonen en werken in hurghada wij gaan medio mei naar hurghada kan iemand mij meerinfo geven over werk en wonen daar ben er zelf al wel geweest op vakantie maar misschien weten jullie meer hoor t wel grtz pascal en noortje