(Vrijwilligers)werk In Egypte

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar sites en andere informatiebronnen over hoe ik aan werk in Egypte kan komen. Ik vind het werkelijk het meest mooie land wat ik ooit heb gezien (en ben toch al flink bereisd) en wil er daarom graag minstens een maand gaan wonen en werken. Is er hier iemand die daar informatie over heeft?

Ik zou het pas volgend jaar (na)zomer willen gaan doen, dus reacties hoeven niet met spoed. Ik wacht af! :blink:

Chateau Dwars

ik zou het ook heel leuk vinden om eens naar egypte te gaan om er wat van de echte sfeer op te doen om de toeristische heen.
Graag zou ik graag eens tussen mijn studie door in de zomervakantie 2 maanden ofzo daar gaan werken. Ik ben een arme student en heb dus niet zoveel te besteden. Ik hoef er niks aan over te houden maar het kan me ook nit teveel kosten. Heeft iemand nog leuke ideeen.

ik zou het ook heel leuk vinden om eens naar egypte te gaan om er wat van de echte sfeer op te doen om de toeristische heen.
Graag zou ik graag eens tussen mijn studie door in de zomervakantie 2 maanden ofzo daar gaan werken. Ik ben een arme student en heb dus niet zoveel te besteden. Ik hoef er niks aan over te houden maar het kan me ook nit teveel kosten. Heeft iemand nog leuke ideeen.

[FONT=Arial][SIZE=7]hallo, ik ben ook al 6 maal in egypte geweest, en ik denk dat het niet zo eenvoudig is om daar werk te vinden, maar misschien kan je eens proberen in een of ander hotel voor onthaal van toeristen ofdergelijke!of als reisbegeleiding via een touroperator als je tenminste over de gevraagde talen beschikt!! toch nog veel succes, ik ga ik oktober terug en zal eens rondkijken,
veel succes voor je job!!