(Vrijwilligers)werk In Egypte

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar sites en andere informatiebronnen over hoe ik aan werk in Egypte kan komen. Ik vind het werkelijk het meest mooie land wat ik ooit heb gezien (en ben toch al flink bereisd) en wil er daarom graag minstens een maand gaan wonen en werken. Is er hier iemand die daar informatie over heeft?

Ik zou het pas volgend jaar (na)zomer willen gaan doen, dus reacties hoeven niet met spoed. Ik wacht af! :blink:

Chateau Dwars

ik zou het ook heel leuk vinden om eens naar egypte te gaan om er wat van de echte sfeer op te doen om de toeristische heen.
Graag zou ik graag eens tussen mijn studie door in de zomervakantie 2 maanden ofzo daar gaan werken. Ik ben een arme student en heb dus niet zoveel te besteden. Ik hoef er niks aan over te houden maar het kan me ook nit teveel kosten. Heeft iemand nog leuke ideeen.

ik zou het ook heel leuk vinden om eens naar egypte te gaan om er wat van de echte sfeer op te doen om de toeristische heen.
Graag zou ik graag eens tussen mijn studie door in de zomervakantie 2 maanden ofzo daar gaan werken. Ik ben een arme student en heb dus niet zoveel te besteden. Ik hoef er niks aan over te houden maar het kan me ook nit teveel kosten. Heeft iemand nog leuke ideeen.

[FONT=Arial][SIZE=7]hallo, ik ben ook al 6 maal in egypte geweest, en ik denk dat het niet zo eenvoudig is om daar werk te vinden, maar misschien kan je eens proberen in een of ander hotel voor onthaal van toeristen ofdergelijke!of als reisbegeleiding via een touroperator als je tenminste over de gevraagde talen beschikt!! toch nog veel succes, ik ga ik oktober terug en zal eens rondkijken,
veel succes voor je job!!

hallo, ik ben ook al 6 maal in egypte geweest, en ik denk dat het niet zo eenvoudig is om daar werk te vinden, maar misschien kan je eens proberen in een of ander hotel voor onthaal van toeristen ofdergelijke!of als reisbegeleiding via een touroperator als je tenminste over de gevraagde talen beschikt!! toch nog veel succes, ik ga ik oktober terug en zal eens rondkijken,
veel succes voor je job!!

Originally posted by Chateau Dwars@27-05-2003, 20:57:01
** Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar sites en andere informatiebronnen over hoe ik aan werk in Egypte kan komen. Ik vind het werkelijk het meest mooie land wat ik ooit heb gezien (en ben toch al flink bereisd) en wil er daarom graag minstens een maand gaan wonen en werken. Is er hier iemand die daar informatie over heeft?

Ik zou het pas volgend jaar (na)zomer willen gaan doen, dus reacties hoeven niet met spoed. Ik wacht af! :blink:

Chateau Dwars **

Hallo,

Wat toevallig!! Dat wil ik ook heel graag. En ben netals jij gewoon op zoek, maar kan ook niets vinden. Men zegt dat het makkelijker is om gewoon daar opzoek te gaan, maar dat durf ik zelf niet. nou ik laat mijn e-mail achter als je zelf iets heb gevonden of als jezelf een advies hebt hoor ik het graag.

Mvg,

Shahab

Shahab5427@hotmail.com

Originally posted by Chateau Dwars@27-05-2003, 20:57:01
** Hallo iedereen,

Chateau Dwars **

hej hallo.

Ik ben net voor de 1e keer in Egypte geweest en ben verliefd geworden op het land! Ik ben net afgestudeerd dus heb de mogelijkheid om daar een tijdje te verblijven, maar lijkt mij ook moeilijk teregelen. Heb nog niks gevonden over vrijwilligerswerk o.i.d. Ik zag jouw oproepje van een aantal maanden geleden. Hoe is het inmiddels vergaan? Ik ben benieuwd.

Groetjes
(psychanna@hotmail.com)

Hey
Ik zoek zelf ook altijd sites over Egypte
Ik heb een hele goeie gevonden je kan echt alles vinden en vragen
www.jacodo.nl/egypte
groetjes Sandy

hai weet je dat er veel werkloos heid in egypte is.
de lonen zijn bijzonderlaag dus denk ik dat het werk moet regelen via nederlandse bedrijven.
veel succes.:wink:

Hai,
Als je vrijwilligerswerk wilt doen kun je eens kijken bij ICA Nederland, zij hebben contacten over de hele wereld. Maar zij hebben wel een minimum van 6 maanden weg… En eigenlijk raad ik het je zelf ook aan om wat langer te gaan, dan kun je namelijk echt wat doen en resultata zien! Nou ja, ieder zijn eigen keuzes. Heeft SIW geen projecten in Egypte??

oh ja de site van ICA is www.ICAnederland.nl

Hey
Ik ga misschien stage lopen in Cairo van 22 mei tot eind juni.
Ga helemaal alleen heb wel familie daar maar vraag me af of er nog meer mensen van deze site misschien in Cairo zullen zijn?
Groetjes