Egypte

hoi

Ik ben al 7 jaar werkzaam in een home voor mentaal gehandicapten. Bij mijn bezoek aan Egypte in 2002 had ik de gelegenheid om een bezoek te brengen aan een voorziening voor gehandicapten in Cairo. Dit jaar ga ik voor de tweede maal naar Egypte want het is een prachtig land en heel vriendelijke mensen. Graag zou ik me daar voor een aantal maanden als vrijwilliger willen tewerkstellen. Kan er iemand mij inlichten over eventueel vrijwilligerswerk in deze voorzieningen. Alvast bedankt

hoi,

leuk idee, maar je kan makkelijk zelf info vinden bij google. of www.pagina.nl of www.beginthier.nl

veel succes

hoi flapke,

ik woon in egypte en twee van mijn vrienden hier hebben een reisbureau voor gehandicapten.
ga eens kijken bij martin & sherif op www.egyptforall.com

suc6,
lely B)

@lely

Hoe lang woon je al in Egypte en valt het wonen in Egypte mee?
Was het moeijlijk om u aan te passen? Werk te vinden?
Kon je al arabisch toen je ginder ging wonen?

hoi belleke,
ik woon hier nu 7 jaar (5,5 in hurghada en 1,5 in dahab).
ik heb geen problemen gehad me aan te passen hier. maar een voorwaarde daarvoor wel is dat je je makkelijk kan aanpassen en geen last hebt van materialisme.
ik ben duikinstructeur en dan is werk vinden niet moeilijk.
arabisch heb ik hier geleerd, er zijn zeer veel verschillende soorten arabisch. dat leer je niet uit een boekje, maar gewoon door je onder de egyptenaren te begeven.
groeten
lely B)

Hey Lely

Merci voor de informatie.

Amai ferm project dat die mensen hebben opgestart. Ik heb al contact genomen om meer informatie te verkrijgen want dit spreekt mij wel aan.

Toch heb ik wat angst om de stap te zetten… Hoe is jou gelukt om naar Egypte te trekken ?? Blijkbaar viel het goed mee aangezien je er al zeven jaar woont…

Originally posted by lely@07-04-2005, 13:59:52
** hoi belleke,
ik woon hier nu 7 jaar (5,5 in hurghada en 1,5 in dahab).
ik heb geen problemen gehad me aan te passen hier. maar een voorwaarde daarvoor wel is dat je je makkelijk kan aanpassen en geen last hebt van materialisme.
ik ben duikinstructeur en dan is werk vinden niet moeilijk.
arabisch heb ik hier geleerd, er zijn zeer veel verschillende soorten arabisch. dat leer je niet uit een boekje, maar gewoon door je onder de egyptenaren te begeven.
groeten
lely B) **

hallo ik ben jos en woon in nederland . wil een duikschool openen in egypte en zoek daar een partner voor . interesse ? ja nee graag een mailje naar secu-alarm@wxs.nl
groetjes