'Emigreren naar Egypte' centrale topic

Hallo,

Mijn naam is Inge en ben opzoek naar meer informatie over werken en wonen in Sharm el Sheikh.
Is er iemand die daar reeds gewerkt en gewoond heeft ? Neem dan snel contact op.

Hallo people,
Ook ik zoek informatie over wonen (emigreren) en werken in Egypte, dus als er iemand is met adviezen en/of tips dan hoor ik heel graag van u!
Bij voorbaat dank!

Manon van Zwol

hoi willen jullie me helpen

ben van plan om naar egypte te gaan, maar heb nog wel een paar vragen.

wie heeft info omtrent
[ul]
[li]medicatie hoe voorzie je je van medicatie hier in belgie voorgeschreven[/li][li]woonst: sites waar je kan uitkijken naar woningen[/li][li]samenwonen in egypte indien je niet getrouwd bent??[/li][*]wat als je een egyptenaar heb als vriend en dus met hem een lange- afstandsrelatie hebt,:zon02: veranderen ze dan eenmaal hun gedrag. hoe staan jullie naaste familie r tegenover?[/ul]kan barbara Steirs indien zij nog in België of Nederland is contact met me opnemen, kent iemand deze persoon, wil je me helpen om met haar in contact te komen. Deze persoon heeft reeds heel wat ervaring ivm in Egypte wonen en werken

[quote=“dolle_dolfijn, post:4, topic:3893”]

hoi willen jullie me helpen

ben van plan om naar egypte te gaan, maar heb nog wel een paar vragen.

wie heeft info omtrent
[ul]
[li]medicatie hoe voorzie je je van medicatie hier in belgie voorgeschreven[/li][li]woonst: sites waar je kan uitkijken naar woningen[/li][li]samenwonen in egypte indien je niet getrouwd bent??[/li][li]wat als je een egyptenaar heb als vriend en dus met hem een lange- afstandsrelatie hebt,:zon02: veranderen ze dan eenmaal hun gedrag. hoe staan jullie naaste familie r tegenover?[/ul]kan barbara Steirs indien zij nog in België of Nederland is contact met me opnemen, kent iemand deze persoon, wil je me helpen om met haar in contact te komen. Deze persoon heeft reeds heel wat ervaring ivm in Egypte wonen en werken[/li]

Hoi daar.
Kijk ook eens op:http://www.woneninegypte.net/forum

We zijn zelf aan het kijken of we er kunnen gaan wonen.

Medicatie kun je gewoon kopen bij de apotheek.

Groetjes Wim

:vak02:

Hallo Allemaal,

Ik ben reeds 3 jaar woonachtig in Sharm el Sheikh en wil je graag helpen je een antwoord te geven op je vragen en natuurlijk vragen staat vrij.

Tot horens

mjn man en ik hebben een mooi appartement in sharm gekocht,in de toekomst willen wij er definitief gaan wonen.
alle informatie die jullie hebben over wonen in sharm is meer dan welkom.
ik zelf ga er eind januari naar toe om ons huis in te richten,het is nu net helemaal af.
voorlopig blijven we hier in nederland wonen omdat onze kinderen nog naar school gaan,ze zij 12 en 14 jaar.
we moeten het dus even met de vakanties doen totdat ze groot genoeg zijn.
in de tussen tijd willen we ons appartement gaan verhuren,voor iedereen die buiten de schoolvakanties om naar sharm wilt.
grt. rosetta:dag:

hoi

Daar het waarschijnlijk is dat ik volgend jaar naar egypte ga om te wonen , werken zocht ik een klein maar knus en net app, niet van grote bedrijven.

Daar ik niet weet wat ik ga verdienen wens ik te huren in de laagste prijsklasse

Zijn er mss mensen die nog een mede- huurder zoeken

Els :vak01:

hey

ik wil volgend jaar ook naar egypte verhuizen om daar te gaan wonen en werken wel in hurghada.
mss kunnen we eens kijken of er mogelijkheden zijn om samen iets te huren.

groetjes
Samantha

Hoi Els,

Waar zou je gaan willen wonen?
Ik denk er namelijk ook over…

Groetjes Virginia

Hallo allemaal.

Ik zit er heel erg serieus over na te denken om naar egypte te gaan verhuizen. Maar omdat dit nog in de kinderschoenen staat weet ik niet goed waar ik moet beginnen. Hebben jullie misschien tips voor me? Ik ga er 07 juni weer naartoe,als ik dan wat info heb kan ik daar ook eens rond gaan kijken.

Groetjes Natasja

Hai Natasja,

Kijk eens op www.woneninegypte.net/forum
Daar staat heel veel informatie op en daar kun je met lotgenoten praten.

Groet uit Luxor,
Miriam

Hoi Miriam

Bedankt voor je reactie. Ik heb me inderdaad op deze site aangemeld.
Ga ik daar eens zoeken wat ik allemaal kan vinden.

Groetjes Natasja

Hoi, wij gaan komende Zondag voor 31 dagen naar Cairo – Hurghada - Cairo. Ik zal daar diverse mensen ontmoeten. Ik zal eens kijken of ik wat meer info voor je kan vergaren. :nod:

thx
bij voorkeur hurghada, shrm el sheikh

veel fun
:vak01:

Ok. Ik zal eens rond horen. Je wilt dus voor een heel jaar rond huren. Ik laat je nog wat weten. Greetz

ps mag ik der nog iets bijvoegen

evt per 3 maanden en vervolgens verlengen per 3 maand

tis te zien of da het der mij bevalt en of dat ik werk heb ginder

rondreis? zelf gepland of met organisatie?

Hallo

Is er niets goedkopers te koop in Hurghada…rond de 20.000 € …dank je wel

Hoi,

Ik wil ook graag wonen in Egypte, maar wil dan ook een leuke baan. Heeft er iemand ideetjes of tips waar ik zal kunnen werken en wonen.

Thanks christa