Hallo ,
Ik zou graag willen wonen en werken in egypte, maar waar moet ik beginnen?
Hoe kan dit verwezenlijkt worden?Als er iemand met informatie is zou ik die van harte nemen.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten
senad
Hallo ,
Ik zou graag willen wonen en werken in egypte, maar waar moet ik beginnen?
Hoe kan dit verwezenlijkt worden?Als er iemand met informatie is zou ik die van harte nemen.
Alvast bedankt en vriendelijke groeten
senad
Hallo Senad,
Je zou eens op het volgende forum kunnen kijken, http://egypte-forum.nl/wonen/
Heel veel praktische informatie én ervaringen van mensen die dezelfde stap als jij al hebben gemaakt.
Veel plezier en veel wijsheid!
Hartelijke groet uit Luxor,
namens Kingfisher Tours,
Miriam Kok
Website: www.kingfishertours.com
Email: [EMAIL=“egypt@kingfishertours.com”]egypt@kingfishertours.com
Facebook: www.facebook.com/KingfisherToursEgypt
Hallo,
Ik wil gaan wonen en werken in Egypte alleen ben ik bang dat ik niks in mijn eigen stroming kan doen.
Ik heb mijn diploma SPW 4. Iemand tips?
Groetjes Merel Hof
Ik ben animatiewerk gaan doen in Egypte! Miss wel niet in jou richting maar op deze manier ben je wel in Egypte en heb je een inkomen
Ook ik wil graag de grote stap wagen naar Luxor! En ook ik weet niet juist wat ik van papieren in orde moet brengen.Ik heb ook op het Egypteforum gekeken,maar voor belgische mensen staat er niet veel over!
Hallo Merel.
Ik vrees dat er in ons vakgebied weinig te vinden is. Ik weet niet of jij daar ook al achter was. Ik ben daarom ook meer in de horeca en toerisme aan het kijken. Ik ga in mijn nachtreeks nog wel even rondsurfen of er qua hulporganisaties iets is. Als ik wat meer weet laat ik je wel wat horen. Waar wil jij gaan wonen? Ik wil in Hurghada gaan wonen.
Greets thars
Hoi Anne.
Mag ik vragen hoe het je bevalt met annimatie? Werk je echt 5/6 volle dagen? Hoe zit het daar eigenlijk met de lonen?
Greets Thars.
Er zijn wel veel banen in nursery’s en scholen. Daarvoor kom je vast wel in aanmerking.
Hallo allemaal,
Ik wil ook graag met mijn gezin naar Egypte emigreren en ik zou dan graag met kinderen willen gaan werken. Ook ik heb SPW4. Ik zag dat je zei dat er veel banen zijn in nursery’s en scholen. Weet je zo waar ik moet zoeken? Ik kan maar niets vinden. Wij willen dan trouwens in Cairo gaan wonen
Beste allemaal
Ja, ook ik ben een van de velen die haar hart verloren heeft aan Egypte . Meer bepaald Luxor.
Zelf ben ik verpleegkundige en ik zou heel graag als verpleegkundige in Luxor werken.
Zijn er onder jullie die er wonen en werken?
Valt het mee nu met de revolutie om er te wonen en te werken?
Heeft er iemand een idee hoeveel je als verpleegkundige verdient, minimum en maximumloon? (A2 verpleegkundige met 10 jaar ervaring)
hoe zit het financiëel? Intrest in de bank, pensioensparen, ziekenverzekering…?
Als er mensen zijn die mij kunnen helpen, ik hoor het graag.
Ook alle tips zijn welkom!
Isabelle
Hallo Isabelle
Welkom op het forum.
Ik denk dat jij je vraag ook even op het forum buitenlandse partner kan stellen misschien dat ze je daar beter kunnen helpen.
Ik weet er niet heel veel vanaf.
Wat ik wel weet is dat de lonen zoveel lager liggen dan in Nederland of Belgie,en ziektekostenverzekering zal je daar moeten afsluiten geen idee of ze dat daar hebben vanuit de overheid in ieder geval niet maar kan het fout hebben.
Sparen voor je pensioen zal niet gemakkelijk gaan aangezien je loon heel laag is maar dat zal je na moeten vragen ik weet niet hoe het met de belasting zit in Belgie maar je zal misschien even bij hun op de site kunnen kijken.
Ik weet ook dat een werkgever een werk vergunning voor jouw zal moeten aanvragen en die is niet goedkoop voor de werkgever en die zal op zijn beurt moeten kunnen aantonen dat het werk wat jij zal gaan verrichten niet door een Egyptenaar uitgevoerd kan worden.
Ik wil dus zeggen het is niet gemakkelijk allemaal, hoe het zit met de revolutie nu geen idee.
Ja dat probleem hebben wij ook denk dat de belgen niet zo rap een avontuur aandurven wij heben ook al zo wat het hele internet afgezocht ;-(
veel geluk