Hallo,
wie kan mij wat vertellen over werken in Egypte? Bijvoorbeeld bij een Nederlands/Engels callcenter of elders? En dan met name in Alexandrie of Cairo.
Bedankt vast
Hallo,
wie kan mij wat vertellen over werken in Egypte? Bijvoorbeeld bij een Nederlands/Engels callcenter of elders? En dan met name in Alexandrie of Cairo.
Bedankt vast
wens je te werken in een callcenter
is een callcenter in CaĆÆro
je verdient 5000 LE per maand, je werkt 5 dagen en 2 thuis en dit 8 uur per dag. Je dient geen vooropmeiding te hebben genoten, wordt daar opgeleid en is tussen allemaal belgen en nederlanders
Is een goede verdienste
geef me je mail adres in een pm en je zal antwoord krijgen
els
Hoi,
Een aantal berichten over wonen en werken in Egypte zijn samengevoegd tot dit āEmigreren naar Egypteā centrale topic
Groetjes,
Maartje
Hallo
Ik zou graag een tijd in Egypte willen gaan wonenā¦is er iemand van mijn leeftijd(55)ā¦die dat ook zou willen en weet hoe je zoiets moet aanpakken?
OOk i.v.m huren van een apartement en e.v.tā¦vrijwilligerswerkā¦
Alvast bedankt!
hoi mensen
ik heb zelf een jaar in hurghada gewoond en ga nu terug binnen enkele dagen. Een appartement huren is echt niet moeilijk, het helpt wel ENORM als je hulp hebt van een local die je kent natuurlijk. Ik betaalde voor een deftig ruim appt. 1000 pond of 140 euro als ik me niet vergis. Je hebt goedkoper en je hebt duurder. Je hebt al een heel mooi appartement voor 300 euro hoor!
Denk wel goed na waarvan je gaat leven, want de jobs in Egypte betalen echt niet goed. Ik ken veel buitenlanders die in Hurghada werken en komen nog niet aan 700 euro per maand! Lokale mensen die in hotels werken verdienen rond de 100 of sommigen 2 Ć 300 euro wat al redelijk goed betaald is voor egyptische normen! Het helpt zeker als je een inkomen hebt van in nederland uit of ja misschien een eigen zaakje ofzo. Ik zou zo zeggen kom gewoon naar hier, maak je visum hier in orde niet zo moeilijk allemaal, en je legt automatisch wel contacten hoor. Neem even de tijd bv een maand om het allemaal wat te leren kennen, de sfeer van elke dag op te snuiven en een appartementje huren is echt niet duur. Het leven daar is ook (nog) niet duur. Uiteraard zal het in de toekomst wel niet zo blijven, hoe meer buitenlanders er komen hoe duurder alles wordt, dat is overal zo, en dat zal ook zo zijn in de toekomst van Egypte.
Groetjes
Hallo allemaal !!
Ook ik denk er serieus over om voor een langere periode naar Egypte te gaanā¦en weet eigenlijk niet hoe ik het allemaal moet gaan aanpakkenā¦:frown:
Ik zou dan ook graag in contact komen met mensen die ook naar Egypte willen gaan/of die de stap al genomen hebbenā¦Misschien kunnen we samen ons orienteren op de grote stapā¦en elkaar zo helpenā¦??
Liefs, Linda
Hoi Indihra
Als eerste zou ik beginnen om me aan te melden op het forum Wonen en Werken in Egypte. Daar heb ik ook heel veel informatie vandaan,eigenlijk nog daagelijks nu. Daar kom je echt al een heel eind mee. Ik wil zelf ook over een korte tijd voor 3 maanden naar Egypte verhuizen. Dat heeft men mij daar ook aangeraden,eerst een proefperiode en hier dan ook niks opzeggen. Ik zou zeggen kijk daar maar eens. Ik sta er ook op als je dan nog dingen van mij wil weten. Mijn naam daar is Natasja35
Groetjes
wij gaan op 1 juli naar cairo en sharm el sheik. ,iemand tips waar we iets kunnen kopen om te wonen en te gaan werken ?
met vriendelike groeten
Dag iedereen!!
Ben een nieuwtje hier op de siteā¦
En ben vooral op zoek naar info over het papierwerk om naar egypte te gaan.
Een job en een appartement zijn zo goed als in orde,maar op vlak van visum en werkvisum ed, ben ik wat nonchalant en kan ik dus wat hulp gebruiken.
Kan iemand mij vertellen welke papieren ik moet aanvragen en waar?
Alvast bedankt!!
Groetjes,
Anke xx
Jurgenrijdant, Kan je meer specifieren waar je wil wonen en werken Cairo of Sharm ?
ik heb je een pb gestuurd .
grtjs . gamela
djsheko
Heb je al contact genomen met de Egyptische ambassade in je eigen land ?
grtjs. gamela
Aan iedereen:
De Sonesta St.George Hotel te Luxor (www.sonesta.com/luxor) heeft iemand nodig voor de Guest Relations.
Ikzelf ben de Guest Relations Manager, en mijn vorige assistente is gestopt omdat ze gaat trouwen (zo gaat dat hier, helaas). Vind je het leuk om met mensen te werken? Spreek je je talen? Ervaring in het toerisme? Eventueel een opleiding gedaan gerelateerd aan het toerisme? En zin om hier in Egypte te verblijven en te werken? Sonesta is een groot bedrijf met goede secundaire arbeidsvoorwaarden, en investeert in haar mensen.
Ben je toevallig in Luxor, mail mij dan:
[EMAIL=āguestrelations@sonesta-hotel-luxor.comā]guestrelations@sonesta-hotel-luxor.com of [EMAIL=āwessels57@gmail.comā]wessels57@gmail.com
Bellen kan ook: 0162452660 (vanuit NL: 0020-162452660)
Groetjes vanuit Egypte,
Rob Wessels
ik wil naar egypte voor 6 maand wie kan me helpen aan info waar ik een goedkoop heen en eventueel terugreis ticket kan vinden�
hey ik ben debbie en wil samen met mijn vriend naar dahab gaan voor ongeveer 6 maanden, het enige wat ik tot nu toe weet ik dat ik vlieg tot in sharm el sheik, kunt u me meer goede raad verlenen, ben pas 18 en moeder van een tweeling. nu zouden mijn vriend en ik alleen vertrekken omdat we eerst alles op een rijtje willen zetten om uiteindelijk daar te wonen.
ik heb 1001 vragen maar de belangrijkste is hoe geraak ik ginder want blijkbaar moet ik een heen en terugticket kopen klopt dit? ik vraag u de raad omdat jij reeds 3 jaar terplaatse bent dus hebt u wel ervaring.
bedankt alvast en tot schrijvens? xxx
Authentieke reizen Mediterranee en Midden-Oosten | &Olives eens op deze siteā¦voor ticketsā¦
Ik heb daar ook een vraag bij.
Hoeveel kost een visum eigenlijk?
Ik hoorde hier in de āwandelgangenā ā¬40.000 is dat waar??
Waar zit de Nederlandse ambassade in Egypte? In Cairo?
komt waarschijnlijk erg dom over allemaal, maar toch
De Nederlandse ambassade bevind zich in Cairo maar ze hebben ook een site. Daar zal je veel info vinden.
Een visum kost zeker geen 40.000 euro, hooguit enkele honderden Le.
Bedankt al voor deze informatie:)
Ieder informatie is welkom, ik zou ook graag willen corresponderen, met mensen, die zich daar al gevestigd hebben:vak02:
Spreken jullie de taal eigenlijk? Hoe redden jullie je, met Engels of Arabisch?
tot nu toe spreek ik het meest engels. toch ben bezig arabisch te leren. Dit is altijd goed meegenomen. Ik woon hier nu 2,5 jaar.
als je meer wil weten , stuur maar een pbātje