Holiday beach resort Marsa Alam

Ik heb zojuist geboekt voor 2 weekjes in november maar omdat het een vrij nieuw hotel betreft is er weinig informatie over te vinden. Zijn er misschien al mensen die hier hun vakantie hebben doorgebracht en wat moet ik me voorstellen van Marsa Alam.

Hoi Bianca,

ik ben afgelopen maart in het Holiday Beach Resort in Marsa Alam geweest en inderdaad het hotel is pas sinds een jaar open maar ik vond het een goed resort hoewel in Egypte zijn die bijna allemaal hetzelfde. Ik ben ook in El Quesir geweest een paar jaar geleden maar zelf vond ik Marsa Alam betreft zee en structuur mooier en beter. Wat je moet verwachten van Marsa Alam? nou niet veel want het is allemaal vrij nieuw dus nog veel in opbouw. Porto Ghalib is misschien interessant om te bezoeken en als je van snorkelen houdt is Marsa Alam zeker de moeite waard. Veel plezier en vertel me van je ervaring als je terugkomt.

Luisamaria

Nou ik ben zojuist terug gekeerd uit het holiday beach resort in marsa alam. Ik ben blij om weer thuis te zijn ik heb nog nooit zo’n slecht hotel gehad, slecht management, slecht eten, een prachtig zwembad waar je door de temperatuur niet in kan het is namelijk ijskoud water en heb je je tene er even aan gewaagt en loop je weg dat lig je na een paar stappen op je kont omdat de tegels rondom het zwembad spiegelglad zijn ext nee ons zie je niet meer terug in di hotel.