Niet doen ik heb ook 2 appartementen één in Zafarana en één in Marsa Alam bouw ligt stil rendament wordt al niet meer uitgekeerd en I.P.I is 30-01-2012 technisch failliet verklaard.
Frank, je weet toch inmiddels hopelijk wel beter? “Er is vertraging vanwege een impasse, waaraan hard gewerkt wordt?” Kom op nou? Er wordt al anderhalf jaar niet op Zafarana Beach Resort gewerkt.
De bouwtijd zou 12 maanden bedragen. Wij hebben in 2006 gekocht! Dat kun je toch geen “vertraging” meer noemen?
IPI geeft EMR de schuld van alle problemen in Zafarana.
In Marsa Alam heeft IPI geen last van EMR. Toch worden ook daar al lang geen rendementen meer uitbetaald. Rendementen waar kopers RECHTop hebben!
Er lijkt hier geen sprake te zijn van een impasse, maar van een rechtszaak, aangespannen door EMR tegen IPI. Een rechtszaak die nog jaren in beslag kan nemen.
Misschien is het goed om eerst tenminste 10x na te denken, voordat tot aankoop bij dit bedrijf wordt overgegaan?
Met Marsa alaam is er niks aan de hand,dit gaat gewoon door met de bouw,voor zover ik weet,en is al een eind ver op weg.
Best western resort is momenteel in inpasse met de overdracht,het resort is wel afgebouwd,en binnenin scheelt hier en daar nog afwerking,maar de toekomst ziet er goed uit,dat ok dit wordt afgerond.
Er gaan ook wel wilde verhalen,niet geloven,gewoon vragen aan prsonen die daar een perceel hebben.
Wil je daarover meer weten,hoor ik dit graag van je.
Ik heb 2 beautyappartmenten daar gekocht met 4 kamers,maarja,als een leuk prijsje wordt geboden,dan weet ik het nog net zo niet.
Wil je meer info mail me dan even uti privacy op frankmichel30@hotmail.com
groet
Zfrank
Hallo Frank,
Krijg het idee dat wij het over 2 verschillende projecten hebben, want in wat jij schrijft herken ik het resort waar ik het over heb absoluut niet. Ik heb je daarom inderdaad een privé mailtje gestuurd. Wacht je antwoord met belangstelling af.
Dank je wel voor de moeite.