Red Sea Beach Resort

Hallo kapper Dirk

Hier den andere Dirk met inderdaad slecht nieuws over onze droom in het mooie Egypte.
Heb je die brief al gekregen van Eric Koning???
Weet het mij te vertellen kunnen wij er eens over praten, gelijk je zegt zo rap geven wij het niet op en we moeten proberen onze centen terug te krijgen
en moest dat lukken zullen wij ook terug uitzien naar een plaats in Egypte aan de rode zee want vind het daar nog altijd geweldig.

Groeten Dirk

Langs deze weg ben ik op zoek naar de investeerders in Red Sea Beach Resort in Marsa Alam die op 01/03/2011 failliet verklaar is om een gerechtelijke procedure samen te starten.

Hey Cassedy hier is mijn émail adress zodat we eens kunnen afspreken .
dirk.roest@telenet.be

Wij hadden een penthouse gekocht en ik hoop dat we ons centen via deze weg nog kunnen terug krijgen.

Voor de investeerders in het Red Sea Beach Resort - Sea Island (via EU properties): gezien de recente ontwikkelingen, proberen wij alle investeerders te bereiken om gezamenlijk met de hulp van de juiste experten een inzicht te krijgen in de situatie en de juiste acties te bepalen om zo de belangen van ons investeerders te behartigen.
Indien iemand mee wenst te stappen in dit Mondi ondersteund initiatief, wordt dan aub lid van Mondi (www.mondi.nl) en meldt dat je investeerder bent in dit project. Daarna zal je bijkomende informatie vinden over de exacte aanpak.
Frank

Hoi allemaal!

Zijn hier soms mensen die ervaring hebben met werken in Marsa Alam? Ik zou graag deze zomer daar gaan werken om ervaring op te doen. Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak?

groetjes