Hallo Handigje, welke data ia dat vertrek vanaf Brussel…
zondag 17 feb tot maandag 4mrt en zondag 24feb tot maandag 11mrt. Ik weet de prijs niet meer exact maar het is voor beide keren rond de €400. Ik weet alleen niet of daar je eten bij zit want die link krijg ik niet geopend bij ze.
Op welke site, Handigje, want ik vind ze ook niet terug aan die prijs. De goedkoopste die ik vind is € 600,00…
Heb 2 weken geleden wel voor november kunnen boeken voor mijn kids aan € 500,00. Me happy! ![]()
vanochtend op de site www.jetairfly.com Misschien had ik geluk dat het er voor die prijs op stond. Alhoewel geluk…boeken kan ik nog niet. Ik zal straks nog eens kijken.
Staat erop voor 779 euro, heb jij je niet vergist met een enkeltje…
Ik zelf heb geboekt bij TuiFly…4 weken, ook daar schieten nu de tickets de lucht in…
nee ik heb me niet vergist. Ik heb alles doorlopen tot en met de totaal prijs. Ik kreeg een overzicht met de totale heen en de totale terugkosten. Ik heb nu net gekeken en de prijs is nu al €229 en €329. Zonde dat ik geen contact met school kan opnemen want anders had ik vanochtend die tickets geboekt. Ik ga nog wel bij TUIfly kijken. Bedankt voor die tip
TuiFly, vertrek Dusseldorf, is het goedkoopste maar binnen 2 weken zijn ook daar de tickets met 300 euro gestegen dus elke dag kijken…
ik heb daar net gekeken maar ik kan niets vinden voor feb2013. Ze gaan maar tot okt2012. Heb jij misschien een idee wanneer ze daar weer vliegen op Mombasa. Ik kan dat nergens vinden (maar mijn duits is ook niet al te goed
)
Ik ben nu overal een beetje aan het kijken maar voor 22-2-2013 tm 6-3-2013 is het allemaal nog erg duur, als er al wat is. Vind het erg moeilijk om te beslissen wanneer je echt moet boeken.
Tip, Handigje, je kan de taal, ongeveer in het midden bovenaan, veranderen. ![]()
Je kunt het veranderen in het Engels…wanneer ze weer vliegen geen idee, maar je hebt nog tijd genoeg er komen nog wel weer aanbiedingen.
Het is altijd een gok…
even een vraag. Ja we zijn nog steeds druk aan het zoeken naar tickets. Het goedkoopste is vanaf Brussel maar dat is, zonder files, 2uur rijden voor ons. De duitse maatschappijen hebben nog niets aan tickets voor feb/mrt staan. Ik vraag me nu af wat wijsheid is; boeken voor een leuke prijs en vanaf Brussel of de gok nemen en wachten op airberlin, condor etc. Is het de gok waard om op een aanbieding te wachten of hebben zij altijd alleen maar lastminutes aanbiedingen?
Neem de trein , komt in Zaventem net als in Schiphol onder de luchthaven aan en zonder files.
bedankt Tyl!! Dat is zeer zeker iets om te overwegen. We zitten met 6personen in een auto en dan moet de bagage nog mee…
Ik heb net toch maar de tickets geboekt, ik durfde het niet aan om te wachten. We gaan van 24-2-2013 tm 11-3-2013 voor €598pp. Ik heb uiteindelijk toch bij Jetair geboekt. Voordeel is dat ze nonstop vliegen (nou ja alleen heen een kleine tussenstop op Zanzibar, zien we dat ook een keer) en dat vind ik vooral met kinderen heel prettig. Nadeel is het eten en het drinken aan boord. Wat ik begrijp krijg je 1keer een maaltijd en daar zit 1 drankje bij, als je meer wilt drinken (water, sap, fris etc) moet je dat kopen. Gelukkig hebben we heen een nachtvlucht dus is eten en drinken geen probleem.
Ik kan niet wachten tot het 24februari is!!! De kinderen weten nog van niets, die vertellen we het vlak van te voren.
Frisdranken krijg je zoveel je wilt op Jetair tenzij het nu gewijzigd is , je moet er wel zelf voor lopen naar de staart van het vliegtuig.
Afgelopen juli geboekt om in oktober weer naar Kenia te gaan!! Ik kon toen voor 600 euro mee met Jetairfly of voor 680 met Ethiopian airlines, wel een tussenstop op Addis Abbeba. Heb voor de laatste gekozen omdat ik dan 2 tassen met 23 kilo mee kon nemen en dan nog 10 kilo handbagage! Aangezien ik altijd een heleboel bij me heb wel handig. En bij Jetairfly dus maar1 van 20 en 5 voor handbagage.
Zeker aanrader om als je zonder kinderen reist voor ethiopian te kiezen.
en daar ben ik weer,haha. Ik heb al op het forum en bij jetair gezocht maar kan niets vinden over het visum aan boord krijgen. Voorheen als we met MartinAir of KLM vlogen vulde ik altijd alle papieren aan boord in. Ik wilde dit eigenlijk nu ook weer op deze manier doen maar ik kan nergens vinden of je je visumformulieren ook bij JetAir aan boord krijgt. Weet iemand toevallig of zij ze ook aan boord uitdelen of dat ik het van te voren moet regelen? Bedankt alvast.
Hier downloaden , je kan het op voorhand invullen , GEEN foto nodig , de beambte heeft een webcam en neemt van iedereen een foto.
Heel erg bedankt!!!
Hmm gaat Jetair rechtsreeks van Brussel naar Mombasa of is het met een tussenlanding ih buurland zoals precies op jetairfly staat?
Naar wat ik nu kan zien aan vluchttijden is er alleen een tussenlanding op zanzibar van ongeveer 2uur. Terug is non stop. Als ik zie dat als ik bij Egypt Airways gemiddels 28uur onderweg ben omdat ze steeds 2 of 3 stops hebben dan kies ik toch echt hier voor. Het valt mij op dat je (volgens mij) nergens meer standaard non stop kunt vliegen. Toen wij “vroeger” vlogen met KLM of MartinAir was het altijd non stop. Heel jammer maar voor ons was dit qua prijs en vluchttijden de beste optie.