Reageren op topics in de helpdesk

Ik zit met het zelfde als Georgessiam.
Toen ik de redactie hiervan op de hoogte willen stellen kreeg ik deze melding;

zaan, je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Het kan zijn dat:
Je eerst moet inloggen (rechts bovenaan)
Je je account nog niet hebt geactiveerd na het registreren
Je probeert mee te doen met een activiteit; hiervoor dien je minimaal 10 posts te hebben (om fraude te minimaliseren)
Deze pagina alleen bestemd is voor een specifieke gebruikersgroep

Kom je er niet uit? Plaats gerust een bericht in de Helpdesk.

Ik zeg het wat onduidelijk denk ik…

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik wilde antwoorden op de post van Georgessiam,
daarbij kreeg ik die melding.

martijn "Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben? "

Ja dus :smiley:

Geen idee of Martijn al bezig is, of ik te ongeduldig ben…

Maar ik denk laat nog even weten dat ik nog steeds de beveiligingsvraag moet intikken.

Kennelijk is het een probleem dat te maken heeft met aparte instellingen voor de puzzeltocht. Martijn is bezig met onderzoeken waar het spaak loopt. :slight_smile:

Ik wacht het nog even rustig af dan…

Bedankt voor je antwoord.

Om 11:05 schreef martijn in het topic van georgessiam;

Het zou inmiddels opgelost moeten zijn. Kunnen jullie bevestigen of het voor iedereen nu weer werkt?

Echter als ik in dat topic wil antwoorden krijg ik de melding uit mijn startpost hierboven.

Alleen hoef ik nu inderdaad geen beveiligingsvraag meer in te vullen

over welk forum gaat het nu?
want je kunt hier toch wel gewoon posten?

Ik kan niet antwoorden in dit topic, dan krijg ik de bewuste melding.

Maar misschien hoort dat ook wel zo, dat was de vraag :smiley:

Is als het goed is nu gefixed.
Alleen moderators en forum-beheerders kunnen daar reageren op posts van anderen.

De aanvankelijke gedachte erachter was dat je niet wilt dat mensen reageren met hun eigen probleem, op dat van een ander, maar in een geval als deze is dat natuurlijk weer even lastig. We kijken eens aan hoe het zo gaat als je wel kan reageren.

Alles lijkt weer perfect te werken, ook het posten in andere topics van de helpdesk. Dit topic kan wat mij betreft naar de trashcan.

Nogmaals dank.

Was de gedachte er achter niet om discussies te voorkomen? Deze wijziging is ruim een jaar geleden al ingevoerd, en er zijn sindsdien regelmatig vragen over gesteld. (O.a. andere door Georges en mij.) Fijn dat het weer kan!

Blijft nog een vraag van 2010 over, kan daar misschien ook nog naar gekeken worden? :chin: