Beheerder gezocht voor dit forum.

Wij zijn op zoek naar een enthousiast en actief lid die graag het Reis forografie forum vrijwillig wil beheren. Heb je interesse? Kijk hier voor meer informatie.

Ik voldoe nog niet aan de voorwaarde maar het lijkt me niettemin wel heel leuk om dit forum te beheren. Ik ben heel veel met fotografie bezig en natuurlijk ook met reizen. Als er geen andere leden zich aanmelden hou ik me graag aanbevolen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 like

Ik wist niet dat deze vacature er was… Ik wil de taak wel op me nemen, en wellicht kan Jan ook al een handje helpen?

1 like

Van nul aanmeldingen naar twee! :slight_smile:

Lees eerst het volgende even door: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=52579 en laat dan als je het wilt doen een berichtje achter op de volgende pagina: http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=22

Groetjes Thijs

Ik wil niemand het gras voor de voeten wegmaaien, vandaar mijn verzoek tot samenwerking. Ik heb inmiddels in ieder geval een berichtje in de helpdesk geplaatst.

@Jenny Geen probleem hoor.
@Thijs. Tweede link werkt niet in mijn appTapatalk.

Strange… bij mij doet ie het via de app ook niet…

Ga ik eens navragen.

Via Wereldwijzer app

Volgens mij zou die het via je browser op je telefoon trouwens wel moeten doen. (Alternatieve oplossing)

Via Wereldwijzer app

Gaat allemaal heel moeizaam. De link lust van alles aan elkaar en na inloggen dat via Facebook niet lukt kom je bij een begin scherm. Geeft niet via de desktop versie gaat het beter

Via Wereldwijzer app

Via Wereldwijzer app

Nog even en dan is Jan wel aan de vereiste 15 posts :slight_smile:

Misschien ben ik nog niet helemaal klaar voor het beheer :smile:
Mijn bericht hierboven is per ongeluk verzonden.

Ik wilde nog even reageren op de link die het op de desktop wel doet, ik ben daar op de helpdesk, categorie aanvraag gekomen maar het is niet nodig om dit forum aan te vragen toch want het bestaat al. Dus waar is die link voor bedoelt?

Jan, probeer deze link eens:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=169367

(ik zit achter mijn PC, geen idee dus of het ook vanaf een telefoon werkt.)

P.S. heet je inderdaad Jan in het dagelijks leven? :wink:

Werkt niet op iphone5 en tapatalk. Ik probeer het op de desktop. Gr. Gert Jan

Het staat er beetje vaag maar ook nij het overnemen van een forum moet je daar even posten. Is vooral zodat het voor degene die het in orde maakt duidelijk is. (En die niet hieft te zoeken.)

Thijs helder. Bedankt coor de toelichting

Jenny ik laat de eer aan jou.

Ik hoop dat je niet om welke reden bent afgeschrikt, en dat je wel actief blijft op dit forum.

Ook zonder beheerder te zijn kan je mensen natuurlijk helpen met hun vragen en problemen.

Nee hoor helemaal niet maar jij bent veel meer ervaren en ik was wel erg enthousiast na 2 dagen registratie en blijf zeker actief

1 like