Waarom en door wie is mijn reactie op het interview met RosaArbil verwijderd??
Zo te zien heeft Rosa het bericht zelf verwijderd met als reden: "bericht bedoeld voor pc".
Stuitend dat berichten worden verwijderd, volgens mij is dit regelrechte censuur en mijn bericht is helemaal niet bedoeld voor pc, dat weet ik zelf wel het beste dacht ik…
Hier is heel wat anders aan de hand: kritiek of andere mening worden kennelijk chronisch gewist door de forumbeheerster, en ik ben niet de enige die hier last van heeft.
Mag dit zomaar???
De vrijheid van meningsuiting wordt hier niet gerespecteerd!
Gaarne zsm een bericht van de redactie.
Ik heb een aantal vragen bij Jeroen neergelegd, gerelateerd aan jouw en Jenny’s opmerkingen. Geef ons wat tijd om te overleggen en we komen bij jullie terug. ![]()
Kan er van mee spreken Corberana,had een tijdje geleden een berichtje gepost en mevrouw Arbil had het ook verwijderd.(Iran forum)
Het is inmiddels 7 dec., ik hoop morgen toch wel een reaktie van de redactie te krijgen…
Nog steeds geen antwoord van de redactie…
Jenny heeft het inmiddels opgegeven en voorlopig is men een waardevol lid kwijt.
Zonde!
Is het zo moeilijk deze kwestie???
Ja, het is niet eenvoudig. Aan de ene kant kunnen we ons in jullie commentaar vinden, aan de andere kant heeft een forumbeheerder de vrijheid om te doen met zijn/haar forum wat hij/zij wil. Aangezien dit de eerste keer is dat we in zo’n grijs gebied zitten, dus daar moet naar gekeken worden. Verder denk ik dat het een precaire kwestie is, dus ik wil nog niet te veel op feiten vooruit lopen. Ik heb in ieder geval van de redactie vandaag bevestiging gekregen dat ze het hebben opgepakt. Overigens heb ik het pas 3 dagen geleden aangekaart via Jeroen.
Ik moet ook wel toegeven dat ik Jenny’s reactie overdreven vindt; je zit op een forum omdat het leuk met elkaar is en je elkaar wilt helpen. Je zit niet op een forum, omdat een redactie niet binnen 24 uur overal reactie op heeft. Dit laatste is overigens onmogelijk, want niet iedereen kan 24/7 achter de pc zitten en naar het forum staren totdat er iets gebeurd. Als je daar een team voor zou willen, zou volgens mij alle toegang tot het forum betaald moeten worden om dit te bekostigen. Ik denk niet dat leden hierop zitten te wachten.
Hopelijk kan ik snel bij jullie terugkomen met meer info. ![]()
Thanks, Jurjen.
Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat een forumbeheerder kan doen en laten wat hij /zij wil…en het lijkt me zeker niet bevordelijk voor WW.
24 uur voor een reaktie verwacht ik niet, maar het is inmiddels in mijn geval 10 dagen later sinds ik het heb aangekaart en 7 dagen sinds het probleem bij Jeroen ligt… (in het geval van Jenny is het nog langer)…:mad:
Is er inmiddels al nieuws?? Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden, zeker omdat dezelfde vraag die door Jenny is gesteld een beetje uit zijn verband wordt gerukt op een aantal punten. En aangezien ik op dat bewuste draadje niet kan reageren wil ik dat hier graag wel even doen:
Het gaat hierom:
Quote Jenny: En dus beperk ik me tot af en toe meelezen, en lach ik in mijn vuistje bij bepaalde antwoorden die kant noch wal raken.
Quote Fleur:
Het sarcasme in jouw laatste opmerking gaat ons echter te (veel) ver. En dat moet jij toch zelf ook wel doorhebben. Hier heeft helemaal niemand iets aan.
Fleur, ik weet wel zeker dat je de bedoeling van die opmerking van Jenny niet begrijpt of niet in de juiste context hebt geplaatst.
Jenny bedoeld hiermee dat er tijdens haar periode van niet antwoorden op vragen van bezoekers in de verschillende fora (oa Indonesieforum en andere) antwoorden worden gegeven die onjuist of onvolledig zijn en niet worden gecorrigeerd of bijgevijld daar kennelijk niemand reageert op deze onjuiste info…
Dit heeft niets met sarcasme te maken en alles met het geven van onjuiste informatie (ik hoop onbewust) en de vraagsteller is hier dus absoluut mee geholpen, integendeel.
Ik heb het al eerder gezegd:
Het is jammer dat een forum als WW wat neem ik aan belang hecht aan min of meer de juiste info aan de bezoekers en vragenstellers de weinige echte experts (en Jenny is daar zonder twijfel 1 van) niet wat meer steunt, zeker in dit soort gevallen waarin:
- Een forumbeheerder veels te ver gaat en berichten onterecht verwijdert, louter en alleen omdat zij kennelijk altijd gelijk wil hebben en geen kritiek of andere meningen aanvaard.
- Jenny en ik absoluut niet de enigen zijn die problemen met de bewuste persoon hebben of hadden en dan heb ik het over minstens 1 ander erg trouw en uitermate gewaardeerd lid.
- Er op een zeer nette en normale manier in de helpdesk vragen zijn gesteld en ookal heeft de redactie tijd nodig om e.e.a. op te lossen, een berichtje (privé of publiek) met een update geen moeite kost.
Spijtig is dat kennelijk Jenny nu degene is die te ver is gegaan (en dat vind ik weer (veels)te ver gaan) terwijl het eigenlijke probleem nog steeds op tafel ligt.:disgust:
Ik vind het schandalig dat Jenny is geband voor onbepaalde tijd op wwz dit verdiend ze niet!!
Lang leve de communicatie op WWF!!
Het sarcasme(bijtend,hatelijk,honend en scherp)dit vind ik niet terug bij Jenny,deze vier betekenissen.
Dus conclusie:onterecht geband!
dit is dus JENSUUR
Ik vind dat de ban voor Jenny per direct opgeheven moet worden !!!
Een waardevol lid dat veel weet en mensen altijd perfect helpt, wordt gewoon verbannen van het forum !! Grote onzin !
Sorry, maar het wordt er hier niet leuker op ! Op deze manier heb ik er ook weinig zin meer in…
Jongens,
laten we er a.u.b. een beetje rustig onder blijven en niet te zeer van stapel lopen.
Er is volgens velen e.e.a. niet goed gegaan, maar daar is andersom ook niet altijd goed op gereageerd…
In het geval van de verdwenen teksten/topics/bijdrages ben ik het zeker met jullie eens, maar eventueel wel eens overwogen dat de betreffende forumbeheerd(st)er een bepaalde tijd niet aanwezig/online kan zijn geweest?!
Laten we het weer gezellig houden en het over onze gezamenlijke hobby hebben :wereld:
Kun je dit uitleggen Robert?? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt.
Ik voel me aangesproken ![]()
Mee eens ! Gewoon de ban voor Jenny opheffen en het weer over onze gezamenlijke hobby hebben !