Re: Paardrijden in Thailand?

Weet iemand een goede organisatie om echt paardrijlessen te krijgen in Thailand? Dus geen tocht, maar echt les, en dan het liefst wel een aantal uren per dag, paar dagen in de week.

Na vele omzwervingen in Thailand gedurende een jaar of vijftien, moet ik zeggen dat ik nog niets ben tegengekomen wat aan je vraag zou kunnen voldoen. Paarden zie je ook hoogst zelden in Thailand, de enige paarden die ik gezien heb, lopen het strand van Hua Hin vol te poepen. En dat zijn nog pony’s ook…

De kans dat je les krijgt in het rijden op olifanten lijkt me groter…
Maarreh ? Je ging toch fietsen ?

Hans.

Goh paard rijlessen? Weet wel dat je ergens in Pattaya een resort hebt waar ze paardrijlessen geven aan mensen.
Naam schiet me zo meteen niet te binnen.
Vraag was me al eens gesteld een paar maanden geleden,dus daarom dat ik het nog wel weet dat het ergens aan de kanten van Pattaya moet zijn.

Hier op Phuket zijn 2 paardrij scholen.

Heb dat ook nog nooit gezien behalve in Hua Hin op het strand een op hol geslagen paard met bovenop een gillende meid .lol2

Nou je bedoeld (Hua Hin)aan de trappen naar beneden,dat zijn nu eens echte dieven en scammers.
Ook een nee begrijpen ze daar niet,dikwijls als ik onder de parasol lag te bruinen met een heerlijke chan biertje(groot formaat) kwamen ze elke keer vragen om paard te rijden.(vond het echt irritant)

Het was aan de Hilton waar ik dat zag , ook onder het genot van een Chang biertje.