Iemand ervaringen met tochten per paard in Noord-Thailand (omgeving Chiang Mai - Chiang Rai)?
The Thai House Farm staat met stip bovenaan maar zij kunnen helaas geen tochten aanbieden in mei wegens andere activiteiten. Zo jammer!
Een één- of tweedaagse trip door een nationaal park in noord-Thailand is een heel andere manier om de omgeving te verkennen dan de vaak te toeristische trips die aangeboden worden in Chiang Mai (trekkings met olifant/raft/te voet).
Heeft iemand suggesties of kan iemand een gids aanbevelen?
Hartelijk dank!
Nou ben ook de The Thai House Farm tegengekomen op het intenet,maar naar lang zoeken heb ik deze link gevonden,hopelijk kan je er iets mee aanvangen? hier aanklikken
suc6 nog!
Alvast bedankt maar The Thai House Farm is net hetgene we eigenlijk echt willen maar dewelke spijtig genoeg in mei geen tochten organiseren wegens andere bezigheden.
Kent iemand een soortgelijke organisatie als The Thai House Farm?
Alle suggesties welkom!
Wij hebben heel lang een ‘expeditie’ met paard in het noorden op onze website aangeboden, maar deze was een dag of 5. Vorige maand van de website gehaald, omdat er vrijwel nooit interesse voor was en het vrij prijzig was. Weet uit m’n hoofd even niet via welke agent wij dat aanboden. Als ik er morgen aan denk zal ik het eens navragen…
Alvast bedankt.
5 dagen is voor ons te lang, wij hopen op een één- of tweedaagse trip daar ons dochtertje van 5jaar ook mee gaat (met één van ons op de paarden).
Het zou fijn zijn indien je ons een betrouwbaar adres zou kunnen doorgeven die dergelijk aanbod kunnen bieden.