Noord-Thailand 15 dgn

Hallo Allemaal,

Ik heb de afgelopen week een 15 daagse reis naar Noord-Thailand geboekt bij Fox. Ik vroeg me af of er hier toevallig nog mensen waren die die reis al hebben gemaakt en tips hebben, of mensen die overwegen hem ook te gaan maken.

Voor mij is het voor het eerst dat ik een dergelijke rondreis ga doen, ik moet zeggen dat ik het een leuk vooruitzicht vind!

Petra

Beste Petra,Ik ben in 2008 4 weken naar Noord Thailand geweest. De nationale parken(doi phu kha relatief dicht bij chiang rai), de bergen en de mensen zeer de moeite waard. Je kunt ook gemakkelijk en goedkoop een auto huren en tevens zeer aan te bevelen. In het begin is me dit door veel mensen ten strengste afgeraden. Ik zelf had er een heel veilig gevoel bij en deel deze mening dan ook niet.Groeten onno

Hallo Petra,

Mag ik vragen welke reis je precies geboekt hebt, en voor welke periode, datum.
Ik ben ook bij Fox aan het rondneuzen en twijfel nog tussen Thailand en Indonesie. Het is net als voor mij de eerste x dat ik een dergelijke rondreis ga doen, en ik boek hem alleen.
Kijk er wel al heel erg naar uit, ondanks dat ik nog niet weet wat m’n uiteindelijke beslissing wordt.

Groetjes Carina

Hoi,

Een auto huren zal ik niet zo snel doen het is een georganiseerde rondreis en dus gewoon niet nodig. Dank je voor de tips we zullen indd ook in de buurt van Chang rai komen.

@carina, ik ga 9 juni met de singlereis Noord-thailand. Ik heb inmiddels vrij gekregen, dus niets staat mijn vertrek nog in de weg! Wel hoop ik dat we een gezellige groep krijgen. Het wordt vast super! Kan me je twijfel voorstellen, er is ook zoveel te kiezen! Ik heb geboekt op de vakantiebeurs, kan in prijs ook nog aardig wat schelen.