re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Hola todos.
Ben al een tijdje op en aan het werk. Hier vanmorgen om 08.00 uur al een graad of 12…Wel een grijze lucht.
Daniella, stuur je een kaartje uit Kiev??

Om 8.00 al 12 graden… Das lekker zeg :slight_smile:

Mij hoor je niet klagen…:smiley:

Inmiddels al bijna 4 uur verder. Nu richting de 20, of dat ook weer niet?

Ben nog niet buiten geweest… maar de 20 halen we niet, min vandaag 12 max 16.

Ach, dat is ook geen straf. Dan kun je over een maandje al zonder jas naar buiten, heerlijk!

Ik hoop dat het eind volgende week mooi weer wordt, dan gaan we een lang weekend richting Nerja met de caravan (28 Feb is día de Andalucía, dus feestdag en 1 mrt dagje vrij)

Dat is ook wel een leuk vooruitzicht. Hier is het nog niet echt weer voor dergelijke tripjes :frowning:

Nou toen ik om 5:00am thuis kwam was het exact -3° !
Gelukkig sta ik dinsdag met dagdienst moet beginnen om 7:30am tot 16pm.
Ik hoop dat het morgen (dinsdag)de hele dag regent dan blijven we lekker binnen in onze werkplaats.

Mooie plannen heb je Roland !
Ga je regelmatig met de caravan op pad in Spanje?

Hier in Kiev was het vrij koud vandaag, en het heeft ook redelijk gesneeuwd. Ik heb een paar mooi glij-acties gehad. :smiley:

Hoi hipper de piep,zag niet dat je online was op wwz.
Hoe gaat het met je meid,gisteren een fijne dag gehad?
We zijn erg curieus naar de foto’s die je getrokken hebt Daniella!

Alles goed hoor, dankjewel. Ik heb zeker een fijne dag gehad, zowel vandaag als gisteren.
Ik heb veel foto’s gemaakt. Ik weet niet of alles even interessant is. Ik heb in ieder geval een ansichtkaart geplaatst in het speciale topic. Hier zie je een aantal van de belangrijkste objecten van Kiev. :slight_smile:

Goed om te zien dat je het naar je zin hebt D!
Leuke actie je kaart :thumbsup:

Thanks zaan!

Had je je email ook gezien?

:wink:

Jazeker. Minimaal 1 x per 2 maanden een korte trip: vrijdagmiddag weg en zondag weer thuis, dat zijn trips in een straal van max 300 km om Sevilla. En dan de lange weekenden en vakanties verder weg (afgelopen zomer in 3 weken Sevilla, Toledo, Torla in de pyreneeen en via Benidorm weer terug naar Sevilla).

Zonvakantie in september 2013 , lekker even bijkomen .

En waar gaat de reis naartoe Ronnie?

Man van weinig woorden…