:chin: prima reisgenoot dus!
lol2
Pas net… :o
Ga dit jaar naar Ladakh en Kashmir. Hoop dat het daar een tijdje rustig blijft. Kan ik daar rustig een serie Zoekplaatjes schieten, die zo moeilijk te raden zijn, dat Stancy ingehaald wordt . . . :-))
…goed idée maar zo weten we wél al in welke richting te zoeken en het is maar een spel hé, met de punten is niets te winnen. Trouwens als WW er een prijzenpot van zou maken, meer kans dat het fout loopt dan wat wij er als louter entertainment van maken : de realiteit heeft het al meerdere keren bevestigd…
Zouden anderen en ik misschien ook enkele raadselachtige foto’s nemen bij het reizen? lol2 Reizen, vakantie, hmm… dan is het écht wel quality time en ben ik echt niet met foto’s voor spelletjes bezig. Maar jij mag ons met de jouwe alleszins verrassen !
Ik moet helaas bekennen, dat ik tijdens mijn laatste reis, naar Indonesie in Bonjol een foto gemaakt heb, speciaal als raadplaatje. Misschien herinner jij je die foto nog wel. Ik vind het trouwens ook niet een echte wedstrijd hoor. Gewoon om de leuk. Maar ik heb als man wel altijd last van strijdlust.
Bonjol… die plek juist op de evenaar !
Precies!
Goed geraden, maar geen punt.
Beter laat dan nooit.
Nou ik heb ook nog foto’s die ergens getrokken zijn in Thailand,die niemand weet te vinden,maar zal het gewoon bij gewone kiekjes houden die je gemakkelijk kunt opzoeken op google.
Ja, ik heb eerlijk gezegd niet veel gedaan met m’n laptop. Ik heb hier af en toe gekeken en wat gepost, verder was ik vrij druk.
Haha…gelijk heb je want dat zou een dubbel punt zijn, 'k heb er toen al een punt mee gescoord
Dan mail ik je nog wel even…
You’ve got mail too.
:cheer:
En nu weer! :cheer:
Ben is curieus wanneer ik nu eens mail krijg van Daniella?lol2
Je hebt geloof ik niet mijn e-mailadres die ik gebruik voor mailtjes? Ik zal je via een pb’tje dat adres doorgeven, dan kun je mij ook mailen, haha.
Nou ik heb nog altijd je hotmail adres Daniella,maar je bent daar nooit online! hipperdepiep20112011@hotmail.com lol2