Oké goed te horen . Zal ik eens vaker langskomen
Ik heb een appartement, Georges. ![]()
Bij deze: Georges en zaan, groetjes uit Kiev!
Hoi Piep,hoe was je vlucht verlopen? niet al teveel turbelence gehad?
Ging wel hoor, alleen mijn tas was iets te breed en moest daardoor alsnog het ruim in… Was ik niet erg blij mee, want ik had voor de rest geen tas waar ik m’n camera en laptop in kon doen. Ook hadden ze iets in m’n tas gestopt, dat zag ik toen ik het hier openmaakte… Heel bizar, en geen idee wat het was. Ik koop dus hier maar een extra tas en een slot voor de andere. Of ik laat 'm sealen.
Iets in je tas gestopt Daniella??? op Schiphol???
Denk ook dat je best een andere reistas koopt (met een hangslot),wie weet wat ze er allemaal insteken in je tas.
Nooit je tas ongemoeid laten Daniella als je op een vliegveld bent !!!
Kruip in mijn bed,wens je nog een zalige nachtrust toe Daniella!
Leuk dat je online was op wereldwijzer!:kus:
georges.
Goed om wat van je te horen D.
Heb je er een foto van gemaakt?
[/nieuwsgierig]
Wij willen foto’s zien!!! :nod:
Haha, ik heb een foto van die troep gemaakt ja. Volgens mijn gastheer was het zand, met water. Geen idee waarom iemand dat erin zou stoppen. Ik was in ieder geval wel blij dat het niet ook op m’n kleren zat.
Het was niet mijn schuld dat zoiets erin is gekomen. Ik zou nooit mijn tas ergens laten staan. Maar die zure muts van Lufthansa vond m’n tas toch te groot, dus ik kreeg 'm in Kiev weer terug. Waar ze die troep erin hebben gestopt, geen idee. Het kan Schiphol, München en Kiev zijn.
Oppassen als je alleen reist piep,voorzichtigheid is de moeder van de porcelijnenkast (gezegde)
Ik pas op hoor. ![]()
Mooi zo Daniella,ga nu afronden moet binnen 1 uur gaan werken met de nacht.
Nog een prettige verblijf in Kiev.
groetjes,georges.:dag:
Thanks Georges! Werkze!
Werkse!
Nog steeds op zoek naar leuke reisgenoot
Voor een reis naar …?
Hoi Ronny,indien je op zoek bent naar een reisgenoot (of meerdere reisgenoten) dan kan je altijd een topic aanmaken in het reisgenotenforum hier op wereldwijzer!
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Ronnie !
succ6 nog .
Blegh, alweer maandag :frown:
Ben juist opgestaan,het was een koude nacht om in te werken !brrrrrrrrr!!!
Waar blijft de zomer?
Opgestaan?! Mijn werkweek moet nog beginnen ![]()
…en de zomer mag van mij ook wel komen ![]()