Georges, had jij, by any chance, nog informatie gevonden over de handbagage?
Je hebt vast al ervaring met overstappen op een andere vlucht, dus is het mogelijk om, bijvoorbeeld een fles vodka mee te nemen als cadeautje voor m’n ouders, terwijl ik in Duitsland dan weer op het volgende vliegtuig stap? Natuurlijk was ik van plan het wel in die gesloten plastic zak te houden. Krijg ik hier dan geen gedoe mee? Beetje een duur grapje dan. :o
Als dat in gesloten verpakking is dan heb je normaal geen problemen,wel zien dat je je kasticketje bij de hand hebt als ze er naar vragen Daniella.
Thanks Georges. Heb overigens ook al antwoord op mijn andere vraag, dus ik weet alles nu. ![]()
Morgen ga ik inpakken. Niet dat het veel wordt, maar goed.
Iemand nodig om je handbagage te dragen Daniella?
Als je je aanbied? ![]()
Misschien kan je nog een vliegticket regelen?:lol:
Denk ik wel hoor.
En wat nog (gratis eten???)![]()
In Kiev? Uh, ik ga zelf koken daar. ![]()
Oja, dat is morgen al…Veel plezier alvast :kus:
vijfgangenmenu of simpele kost? ![]()
Nog een prettige reis toegewenst Daniella,hoe laat stijgt het vliegtuig op?
Inderdaad, morgen al! Bedankt zaan! :kus:
Gewoon iets simpels hoor. Ik kom daar tegen 17:00 aan (16:00 hier), dus ik ga niet te moeilijk doen met eten. De andere dagen eet ik misschien in een restaurantje o.i.d., net wat uitkomt.
Om 08:55 stijgt m’n vliegtuig op.
Dus vroeg op, misschien spreek ik je dan nog wel even als ik om 4.30 thuiskom ![]()
Inderdaad vroeg op. Ik word gebracht, dus m’n ouders waren het al aan het plannen… Ik hou niet van vroeg opstaan! :o
Nou hipper de piep ,ik moet elke dag om 5:30am opstaan,ik slaap ook liever uit.
Vergeet je kleine laptop niet mee te nemen naar Kiev,Daniella !
Groetjes,en nog een goede vlucht zou ik zeggen,daaaaaaaaaaaagggggggggggggg!!!
Ik zal ook rond die tijd opstaan. ![]()
En nee, m’n laptopje zit al in m’n tas, dus die vergeet ik niet.
Goed Daniella,misschien dat je wat tijd hebt voor het slapen (hotelkamer) dat je online bent op wereldwijzer!![]()
Hoi eens kijken hoe het werkt hier .
Das heel simpel Ronnie hier in de kletstopic kan je van alles kwijt,over het weer,vakantie,eten,of gewone nonsenspraat!lol2