re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Compleet ongepast, maar…

Polletje maken hoelang hij het gaat volhouden om hier niet te posten?

:wink:

Hahaha, ik weet niet hoelang Georges het vol zal houden… Zes weken is lang, dus ik gok dat hij zeker na een week of twee wel een kijkje neemt. Of hij dan ook zal posten, misschien niet. :wink: Wat denk jij, zaan?

Ik verwacht de we de eerste post na een dag of 10 wel weer gaan zien…

Ik denk dat hij als hij zelf niet kan posten een familielid voor hem laat posten, dat heeft Georges in het verleden ook al eens gedaan, waar of niet Georges:chin:. Dus zodra hij weer thuis is komt er een post.

Zie je wel, Georges heeft al weer ergens gepost vandaag, hij kan het niet laten lol2.

Klopt! :hihi:

Nou kan mijn vrienden niet missen op wwz! lol2
Zal wel sporadisch wel posten maar ook niet overdreven,hadden jullie voor iets gewed waneer ik terug op het toneel verscheen?(Datum) he he he !
En de eerste prijs is een dagje stappen met Daniella in Alkmaar!

Ik weet eigenlijk niet wie er het beste had gegokt… Jury? :smiley:

Jury laat niks van zich horen… ?!

Nou ik wil wel gerust de prijs in ontvangst nemen Daniella lol2

Jij was toch het lijdend voorwerp in deze ?

:wink:

De jury laat inderdaad niks horen, dus: Eenmaal andermaal …

Tja… omdat we geen winnaar hebben en het niet beleefd is iemand aan te wijzen, offer ik mezelf wel op.

Wanneer gaan we Danechka?

:smiley:

Dit weekend? :smiley:

Zo was ff afwezig voor een dagje,ik zie nu dat Zaan met de beeldmooie Daniella op stap gaat!
Nou vergeet niet een paar foto’s te trekken van jullie uitstapje in de kazenstad van Alkmaar!

Spannend! :smiley:

Weer helemaal bijgekomen van het spannende uitje… Door de gezelligheid helemaal vergeten foto’s te maken :smiley:

Nou ik mis al een paar dagen Daniella hier in de stamtafel!
Over missen gesproken,ik heb vandaag mijn hond in slaap moeten laten doen,mijne Max een boxer was 11 jaar oud.

Ook ik ben weer bijgekomen. Het was inderdaad enorm spannend, helaas kunnen we inderdaad niet zeggen: “Gelukkig hebben we de foto’s nog”, maar wie weet… :wink:

Bah Georges, wat vervelend! Een hond kan echt je vriend zijn, ik begrijp dat je hem mist en zal missen.