re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

De kachel aan zelfs! Hier is het zo’n 13ºC en zonnig, terwijl het vanmorgen nog potdicht zat van de mist.

Yep, de kachel is aan voor het eerst deze herfst (en voor het eerst sinds pakweg begin april). Ik ben een koukleum.
Gelukkig wordt het morgen zonniger en (dus) warmer.

Als koukleum zit je daar in Sevilla beter dan hier denk ik. Ik hou juist wel van de kou. :slight_smile:

Idd, liever + 45ºC dan -5ºC (hoewel 45ºC ook niet echt lekker is)

Goede middag vrienden van het eerste uur,nou hier in het noorden van Antwerpen was het ook heerlijk om buiten te werken(23°)
Spijtig dat we maar even kunnen genieten van de zonnestralen,einde van de week word het heel wat kouder met ocharme een dagtemperatuur van 7°
Wat betreft de dopingperikelen,ze kunnen niet streng genoeg gestraft worden al die dopingzondaars.

Maar heeft streng straffen nu nog zin? Het is gebeurd en gebeurd is gebeurd. Het is toch niet eerlijk dat de nieuwe generatie wielrenners daarvoor moet boeten? Dat is naar mijn inziens geheel onterecht. Ik was het met corberana eens… Laat ze het maar gebruiken, wanneer de echte consequenties duidelijk worden van het dopinggebruik, zal het snel over zijn.

Dan zijn die avond wedstrijden ook leuker… Geven ze allemaal licht lol2

lol2lol2lol2

Haha, droog! lol2

:chin:

Beste vrienden,
Wegens gezondsheidsproblemen ben ik even een paar dagen niet aanwezig op wwz.(moet dringend mijn batterijen opladen)
tot weldra!
georges.

Sterkte Georges!

Sterkte! :kus:

Sterkte Georges.

http://i43.tinypic.com/2u571p2.gif

Jeetje Georges, alweer een operatie? :frowning: Nogmaals sterkte!

Gelukkig heeft hij hier gisteravond nog even gekeken :wink:
Beterschap Georges!

Nou moest ff een paar spamberichten verwijderen op wwz,daar kwam gelukkig niet veel typwerk aan te pas.(linkerarm lam)
Morgenvroeg is het zover,dan word ik geopeerd (9:30am)(een schatting,zal zo’n 6 weken offline zijn op wwz)
groet,georges.

Met Georges op dit moment onder het mes en in Sevilla een grijze dag met veel regen, is het tijd voor een “zonnig” ontbijt:

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNKp7R8unxFDyUnogU0cCMaCaq3JXRFLNWTmZY6LpchOQZn92

Het is hier niet veel beter… Ook al de hele dag regen :frowning:

Dat is lang, we zullen je missen op het forum! Nogmaals veel sterkte, Georges. :kus: