Ik dol ook maar wat hoor Georges, 30 minuten is toch prima!
Het weer hier in Zaanstad is vergelijkbaar… Nat.
In Alkmaar is het zoals in Zaanstad: Nat.
In Sevilla half bewolkt en een graad of 22. Vanaf morgen waarschijnlijk (wat) regen.
Het nieuws van de dag:Ik las op het internet dat Rabobank stopt met de sponsoring na 17 jaar van de professionele wielerploegen, zowel bij de mannen als de vrouwen.
Nou hopelijk vinden ze terug een nieuwe sponsor ,want het zou jammer zijn dat er vele goede nederlandse renners verkassen naar ploegen uit het buitenland.
Wat denken jullie hierover, dat Rabobank stopt met het sponsoren?
Moeten de nieuwe generatie wielrenners boeten voorwat er in het verleden allemaal is gebeurd aan doping?
Ik vind het niet eerlijk dat de nieuwe generatie wielrenners moet boeten. Wat in het verleden is gebeurd, is onomkeerbaar.
Voor de rest verdiep ik me er allemaal niet zo in.
Wat Danechka zegt ![]()
Ik hoorde wel dat ze waarschijnlijk een nieuwe sponsor hebben in Giant
Ha, zaan is het met me eens! ![]()
Goed voor ze dat ze dan waarschijnlijk een nieuwe sponsor hebben.
Ben ik wel vaker toch?
Klopt!
:dope:
:king:
Nou als Zaan met je eens is,Danechka dan zal ik maar volgen zeker?
Hoe gaat het met je,een tof weekend gehad,Danechka?
Leuk, twee mannen die het met me eens zijn! ![]()
Met mij gaat het goed Georges, dank je. Mijn weekend was top! Hoe is het met jou en hoe was jouw weekend?
Nou vandaag heb ik wat werkjes verricht in de tuin,nadien heb ik een leuke film bekeken op mijn pc(Bangkok Hilton)
Morgen spijtiggenoeg terug weer vroeg opstaan om te gaan werken.
Oude generatie, nieuwe generatie, het is om het even. Zodra er geld valt te verdienen in welke sport dan ook zul je doping tegenkomen.
Wat mij het meeste stoort is dat iedereen boter op zijn hoofd heeft…Ben Johnson werd betrapt en Carl Lewis veroordeelde hem onmiddelijk…Armstrong liet doorschemeren dat Indurain verboden middelen gebruikte en hijzelf niet…en zo zijn er nog veel meer van dit soort zaakjes.
Bovendien kost het klauwen met geld al die controles. Ik ben voorstander om doping gewoon vrij te geven. Vanaf 18 jaar mag je zelf beslissen, wil je spuiten dan doe je dat maar. Geen controles meer, alles mag.
Moet je opletten als de eerste doden vallen hoe opeens de topsport veel “schoner” wordt en er steeds minder wordt gebruikt. Daarnaast heb je dan geen discussies meer over of iemand wel of niet een kopje koffie mag nemen voor de start, een iboprofeno tegen de verkoudheid of een stukje vlees waarin 0,0000000000000000000000000005 mg verboden stof is gevonden.
Werkze Georges!
Eens.
Aawh, een kusje! :kus:
Hoe is het weer daar nu in Sevilla?
Hmmm, grijs en miezerig en maar 18ºC. Vanmiddag max 20.
Ik heb de kachel aan op kantoor!