re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Na mijn deskundige uitleg aan jou ben ik losgegaan hoor! :wink:

Even proberen…

Edit: Gelukt dus.

Hoe kan dit nu Daniella???
Bij mij lukt het niet,je hebt toch ook de url in het kadertje van de FROM URL geplakt?
Snap er helemaal niets meer van,heb jij het soms op een andere manier gedaan?

Ik heb gewoon de URL geplakt in het “From URL” kadertje, niets meer en niets minder. Het zinnetje “Retrieve remote file and reference locally” had ik niet aangevinkt. Alleen dan krijg je [IMG] link [IMG], en dus de afbeelding. Als die wel aangevinkt staat, verschijnt er ook bij mij geen afbeelding.

Wat een rust… ust… ust…t…

Nou ik mis mijn virtuele vriendinetje op wwz!!
Hopelijk is ze niet ziek en zal ze wel één van de dagen reageren.

Dat komt vast wel goed :wink:

Bedoel je mij? Ik ben alles behalve ziek hoor, was gewoon aan het werk e.d. :wink:

Hoi hipper de piep! ja ik bedoel jou!!
Nou heb je wat gemist,dacht dat je ziekjes was Dani!
Hoe was je zaterdagavond verlopen,nog uitgeweest of heb je het wat rustig aangedaan?
Nog van plan om op reis tegaan in de herfstvakantie?
groetjes,georges.

Nee, uitgaan zat er niet in. Ik heb van 15:30 tot 21:00 lopen sjouwen met flessen en kratten, dus ik was een beetje uitgeteld toen ik thuis kwam. :slight_smile:

Ik ga niet op reis deze vakantie, ik blijf lekker thuis.

Nou das jammer Dani dat je niet op vakantie gaat!
Omdat ik je al zolang gemist hebt op wwz een streepje muziek!(speciaal voor jou)
[video=youtube_share;3PkXpCsgj5U]Russian Red Army Choir - Kalinka - YouTube

Kalinka, Kalinka, Kalinka moya! :slight_smile:
Leuk, thanks Georges!

Maar ik vind het niet erg dat ik niet op vakantie ga hoor, het is toch maar een weekje en in die tijd kan ik mooi wat dingen voor school doen enz.

Nou das graag gedaan,Danechka! vind het zelf ook een mooi liedje!
Ik ben ook een weekje thuis (LT=4weken werken 1week thuis)

Geniet van je vrije tijd, Georges. :slight_smile:

Zal ie weinig hebben als modje van zoveel forums :wink:

Nu je het zegt… Haha. :smiley:

Nou heb veel vrije tijd,vermits ik werk in 4/5 de schaal(wilt zeggen:4 weken werken:1 week thuis!)
In iedergeval heb ik er al doorgekregen dat de mensen hun berichtjes kunnen aanpassen binnen de 30 minuten(tervoren was dat ocharme maar 10 minuten)

30 minuten om een bericht aan te passen? Gunstig inderdaad.

Met zoveel vrij tijd kan je er nog wel een forum bij beheren, misschien gaat de aanpas tijd dan wel naar een uur?

lol2

Goede morgen vrienden,
Hoe is het weer in jullie woonplaats,hier in het noorden van Antwerpen is het weeral aan het regenen!(krijg er een punthoofd van,wou vandaag nog enkele werkjes opknappen in de tuin,zal voor een andere keer zijn)
Nou Zaan 30 minuten is toch wel het maximum dat je berichtjes kan aanpassen hier op wereldwijzer!
groetjes,georges.