re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Ah, was ik maar in Bergen aan Zee of Egmond aan Zee nu! Maar ik ben wat verder weg, eerlijk gezegd. Ik ben in 's-Hertogenbosch :wink:

Zo ben terug thuis!
Had daarstraks een echo laten nemen van mijn enkel,het verdikt is gevallen : enkelbanden afgescheurd + bot afgebroken.
Zit nu in de plaaster voor 2 weken,nadien zal het afwachten zijn.

Zo dan, dat is zwaar balen! Sterkte.

Wit en mijn 2 krukken hebben een blauwe kleur.

Ik ben voor het ongeluk geboren Danechka! Voel me nu een beetje down.

Laat je niet kisten Georges. Vroeger wilde ik super graag gips! :slight_smile:

Maar goed, om je een beetje op te vrolijken:

http://www.kaartje2go.nl/kaarten/fee-beterschap/img/fee-beterschap.jpg

Bedankt voor het kaartje Danechka!

Goeduhmorguh! :smiley:

[ame]- YouTube

Hoi Danechka,
Lekker geslapen?
Nog plannen voor vandaag of doe je het wat rustig aan?
Leuk clipje trouwens,het geeft me wat vakantiestemming.

Echt lekker geslapen heb ik niet, en jij? Niet te veel last van je voet?
Vandaag ben ik gewoon aan het werk, maar ik heb nu even niet zoveel te doen. Het werk dat gedaan moest worden, heb ik gedaan.

Inderdaad lekker zomers clipje, dit dansje deed ik vroeger sowieso tijdens iedere zomervakantie. :slight_smile:

@Georges,
Sterkte met je voet!
Dat is niet zo leuk… :frowning:

@Danechka,
De ketchup song ken ik nog wel van jaren geleden…maar ik heb nooit begrepen waarom het zo’n enorme hit was…
Nouja, zolang je ervan geniet, is het goed! :cheer:

Passen jullie wel op met de zonkracht!
Die is vandaag en de komende dagen heel sterk, dan kun je dus heel snel verbranden, soms wel binnen een kwartier!

Ik vond het een cool liedje, maar ik was dan ook nog vrij jong. :wink:

Ik las inderdaad dat ze zonkracht vandaag het sterkst zou zijn, maar over het algemeen verbrand ik niet heel snel. Daarbij ben ik nu ook voornamelijk binnen.

Geniet je nog een beetje van het weer?

Nou, dan heb je geluk als je niet snel verbrandt! De meesten onderschatten het echt, he.
Ikzelf verbrand juist heel snel terwijl ik toch al een kleurtje heb. Vroeger snapte ik dat niet, maar het schijnt heel logisch te zijn…

En ik geniet zeker van dit heerlijk tropische weer! :zon02: Maar inderdaad, ook binnen, he. Ik ga straks wel even naar het park, lekker een beetje zonnen op een bankje aan het water…

P.S. Ik heb even op je profiel gekeken, leuke foto! Nogal wiedes dat Georges je zo leuk vindt! :wink:

Spijtig dat ik niet 25 jaar later ben geboren!:crybaby:
Neen alle gekheid op een stokje,ik vind Danechka een hele lieve meid**(één uit de duizend)**

Klopt, vaak zie je mensen die liggen te zonnen, die al zo rood zijn als een kreeft. Dat begrijp ik niet helemaal. Smeren, smeren, smeren en niet continu in de volle zon. Dus als je al een kleurtje hebt, is snel verbranden een logisch gevolg? Dat heb ik nooit gehoord eerlijk gezegd. Ik word meestal wel snel bruin, maar dat komt omdat ik liever gewoon bezig ben in de zon in plaats van alleen maar zonnen. :slight_smile:

Maar goed, geniet van het park vanavond! Ik las net dat er vrijdagavond een einde komt aan ons zomerse weer.

Oh dankje, ik voel me gevleid. :wub:

Bedankt Georges, je bent top! :slight_smile:

Nou, zonnen doe ik eigenlijk ook niet zo veel…tussen 11 uur en 16 uur zul je mij met deze hitte ook niet buiten zien, misschien alleen even snel op de fiets ergens heen.

Eigenlijk is het zo dat mensen met een kleurtje niet zouden moeten verbranden vanwege de pigmenten. Maar kennelijk verandert er iets aan die pigmenten als je jaren in een land met een koud klimaat als NL gaat wonen. Dan kan je in feite net zo slecht tegen de zon als mensen zonder pigmenten. Maar dat is iets dat veel mensen niet weten. Ik moet mij ook altijd insmeren met factor 30 in dit weer!
Vorig jaar op vakantie in Suriname (ongeveer 30-35 graden Celsius) was ik binnen no time verbrand en dan vervel ik net zo goed. Ik was aan het zwemmen in de rivier en was vergeten mijn bovenrug in te laten smeren. Ik wist niet hoe snel ik het moest laten afkoelen met after-sun. :frown:

P.S. Graag gedaan, Georges heeft gelijk, hoor! :wink:

Ik snap 'm! Ik heb net boodschappen gedaan en het zweet brak me ook uit. Zo’n zware tas en dan in de volle zon lopen… Pfoe… Ik ben blij dat ik weer binnen zit, waar het enigszins koel is.

Dat is altijd erg vervelend als je dan verbrand. Ik heb ook wel eens dat ik vergeet m’n rug in te laten smeren (of er is niemand in de buurt die het even doet), en dan is het af en toe ook wel pijnlijk. After-sun helpt dan eventjes, maar een t-shirt aantrekken is dan toch weer pijnlijk.

En nogmaals bedankt! :wink: