Zo ben vandaag jarig zal niet veel op wwz aanwezig zijn!
groetjes en tot later misschien
georges.
Happy birthday to you, Georges! :kus:
Ik wens je een mooie dag en niets dan geluk in de toekomst, dat verdien je.
Bedankt lieve Danechka!
Verwacht vandaag nog met tussepauzes volk over de vloer,hopelijk brengen ze wat Thaise drank mee :)(ben niet zo mobiel met die plaaster rond mijn enkel)
groetjes,georges.
Hola Georges!
Felicidades!!
Je bent 5 dagen na mij jarig!!! Toch niet ook dezelfde leeftijd??
En daarnaast natuurlijk beterschap! Hopelijk raak je die gezondheidspech eindelijk eens kwijt!!
Gelukkig heb je niet “MovingAround” als alias hier.:chin:
Van harte gefeliciteerd, Georges! :zon02:
Maak er een heel mooie dag van…
P.S. Had ik in België gewoond, dan had ik je wel wat Thaise biertjes gebracht.
Even party hardy met Georges denk? Ik zou ook een krat meenemen. ![]()
Ik neem aan dat je bedoelt een** volle **krat bier? ![]()
Nou, in dat geval zou ik er ook zeker bij zijn en dan…natuurlijk party! ![]()
Alleen…jammer dat Georges is vergeten ons uit te nodigen…!
Natuurlijk een volle krat. Ik weet alleen niet of ik kratten Thais bier kan kopen, dus welk bier is jouw favoriet? Ik ben er eerlijk gezegd niet zo van.
Inderdaad jammer dat we niet uitgenodigd zijn om te komen feesten. ![]()
Zonder ons is het natuurlijk geen feest, niemand die nu roept: “Het feest kan beginnen, want Laxmi en Danechka zijn binnen!”
Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ze per krat gaan. Maar anders gewoon een tas vol, he. En ik ben ook niet zo van het bier, ware het niet dat ik elk bier dat ik niet ken wel zeker even proef! En Thais bier is best bekend, dus dat had ik rustig even willen proberen… ![]()
Precies, dat bedoel ik nou!
Zonder Danechka en Laxmi is een feest geen feest! :cheer:
Kijk, Georges weet gewoon niet wat hij mist… ![]()
Ik probeer er dan ook wel eentje, als ik het niet lekker vind mag jij 'm opdrinken. ![]()
Precies! “Georges weet niet wat 'ie mist, weet niet wat 'ie mist, Georges weet niet wat 'ie mist… Als Laxmi er niet is… Weet niet wat 'ie mist, als Danechka er niet is…” :cheer:
Een biertje voor iedereen,het zijn zware tijden!![]()
http://www.digitalegroetjes.nl/kaartjes/images/1165959731biertje.jpg
En voor Danechka,een pak lolly’s weet dat ze dagelijks en nu zelf op haar kamer aan één of andere lekstok aan het likken is!
http://lollylikkers.webklik.nl/user_files/2009_06/52551/465bulkEchupaEchups.jpg
lol2 lol2
Dank je George!
Maar ik was alleen gekomen voor Thais bier…voor minder doe ik het niet! ![]()
“We were made for partying with Georges, made for partying! Georges was made for partying with us!”
“Oh it’s such a perfect day, I’m sad I can’t party with Georges… Oh such a perfect day, and I just can’t party with Georges, can’t party with Georges…” :cheer:
P.S. Voor deze keer drink ik wel een Heineken, ik ga niet moeilijk doen! En bedankt voor al die lolly’s Georges, ik ben wel even zoet.
Danechka,
Dat is wel aardig van je!
Georges,
Had je een leuke dag vandaag? :zon02:
Heb je geen Thais bier gekregen?
Je moest eens weten hoe aardig ik ben! ![]()
En inderdaad Georges, heb je een leuke dag gehad?
Nou heb in de namiddag veel bezoek gehad van familieleden en vrienden van het werk.
Gelukkig waren ze van mijn situatie op de hoogte dat ik niet uit de voeten kon met mijn houten been! he he he !
Nou sommige hadden een paar kratjes bier bij (jupiler en Leffe blond(zo blond als de haren van Danechka!)ha ha ha !
Hoppa, aan de zuip! :drugged: