moest natuurlijk een brace zijn! had hierboven verkeerd geschreven.
Je hebt een elastische brace, dat lijkt meer op een steunkous en je hebt verschillende soorten die je bij sport gebruikt. Zoals deze:
https://www.sportkousen.nl/media/producten/large/1201c_ankle_02.jpg
Nou heb een zwarte brace met velcro!
Daarstraks naar de dokter geweest,moet morgen een echo alsook enkele foto’s laten nemen van mijn enkel.(niet in een ziekenhuis maar bij een prive instelling)
Volgens de dokter van arbeidsongevallen is het mogelijk dat ik mijn enkelbanden heb gescheurd,daarom voor alle zekerheid een echo!
Het valt op zich mee. Ik draag een brace om zowel m’n enkel als knie wanneer ik tennis, en dat past prima in m’n schoen. ![]()
Gescheurde enkelbanden, dat is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Ik hoop dat het meevalt.
Een echte brace zoals ik heb zal dan niet zo lekker zitten denk ik. Persoonlijk zou ik zelf eerst zo’n elastische brace van Hansaplast proberen, dit geeft ook wel steun. Anders kun je altijd nog zo’n bejaarden steunkous proberen, helpt tegen zwelling.
Haha, die steunkous kreeg ik tot ik mijn voetwortelbeentje had gebroken. Maar tapen is inderdaad wel een gedoe iedere keer. Ik zou dan gewoon die elastische steunkous proberen, niet geschoten is altijd mis.
101 is trouwens nog niet zo oud nee, valt reuze mee!
Overigens, ik weet niet of je ervan houdt, maar heb je “The Dark Knight Rises” al gezien? Echt een toffe film. :cheer:
Die paar km lopen gaat je wel lukken, you can do it! Zo’n jonge god van 101 kan alles. Ik denk dat wij even een rondje gaan rijden in de cabrio. ![]()
Graag gedaan!
Veel sterkte met de enkels!
Vervelend…maar je kan het beter nu hebben dan met slecht weer! ![]()
@ Danechka, Drivingaround,
Tja, een brace-je hier, een steunkousje daar, beetje oedeem erbij als 202-jarige…maar ondanks alles genieten jullie weer optimaal van die paar uren zon… :zon02:
We genieten zeker! Vandaag wil ik een mooie wandeling maken, iemand in de buurt die zich aanbied? ![]()
ikke ikke ikke!!! lol2
Kun je wel lopen dan, Georges? Of moet ik je vooruit duwen in een rolstoel? ![]()
Kan ook hoor! Inmiddels heb ik al een uurtje gelopen, maar kreeg het een beetje warm. Vanavond is het wellicht wat koeler, dus misschien beter ook. ![]()