De 5 minuutjes zijn om. Ben je er klaar voor? ![]()
Geef mij maar de kusjesdans,Danechka dan hebben we er nog iets aan.lol2lol2<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“RsVH9LECTBE” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>
De Lambada is anders behoorlijk sensueel hoor, Georges. ![]()
U mag zeker deze dans van mij. Ik zal inderdaad even dat gele rokje aantrekken. Welk foutje je ook maakt, we stelen sowieso wel de show. ![]()
Anders ik wel. ![]()
Maar volgens mij hebben we ook de regendans gedaan, gezien het hier weer regent voor de verandering.
Attentie! Attentie! :vak02:
Danechka,
Dit is Nederland, he!
Met dit soort dingen is het altijd: Eerst zien, dan geloven!
Want vaak zijn het gewoon dode mussen.
Ja, jullie worden hartelijk bedankt met die mooie lambada van jullie! :zon02:
Je hebt gelijk. Ik moet het ook eerst zien, voor ik het geloof. Maar ik vind dat we niet al te negatief moeten zijn, we hopen gewoon op een lekker zonnetje en een aangename temperatuur.
Je hebt ervan genoten dus? We willen het gerust nog een keer doen hoor. ![]()
Jazeker, ik heb ervan genoten! :zon02:
En ga gerust je gang, niets is zo leuk om te zien als mensen die zingen en dansen! En die regen komt toch wel, met en zonder jullie dansje. :cheer:
Haha, ik ben klaar voor een nieuwe dans hoor. Ik kan er ook een liedje bij zingen als je daar nog blijer van wordt, heb je een favoriet die je graag wil horen? ![]()
Prima, lekker swingend! ![]()
Nou, daar heb ik dan weinig ervaring mee… Maar ik kan het wel leren, denk ik. ![]()
Het past alleen niet erg bij de muziek die ik nu luister. Voor de verandering luister ik naar Grieks, waar ik overigens weinig van begrijp behalve dat het met de liefde te maken heeft. Het klinkt gewoon wel lekker.
Ik ga ook maar eens m’n tas inpakken e.d.
Geniet van het zonnetje! ![]()
Jazeker!
Maar ik had eigenlijk iets exotisch in gedachten, iets anders dan rock-and-roll of Grieks…Ik dacht eigenlijk meer aan een Chutney-song! :cheer:
Alleen moet ik wel even een geschikt lied voor je zoeken…
Yes, zoek een geschikt liedje en laat je maar horen wanneer je 'm hebt.