re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Prachtig verhaal over je vader…de appel valt dus niet ver van de boom! :wink:

Aha, nu snap ik pas je naam DrivingAround, je bent autogek!
Maar ga je echt met een oldtimer op vakantie? Ik heb er totaal geen verstand van, maar stel je voor dat je onderweg toch autopech hebt en je hebt speciale onderdelen nodig of zo…zijn die voor jouw wagen dan makkelijk te krijgen?

Trouwens dure vakantie wordt het dan…lijkt mij.

Ok, ik snap het!
Ja, en ik zal zeker even kijken morgen of zo, al is het maar een stukje… :smile:
Maar voor nu ga ik maar even een paar uren :slapen:

Welterusten!

Ook ik ben er nog. :slight_smile:

Ik ben er ook nog voor 10 seconden,dan ga ik me klaar maken om inkopen tedoen!:slight_smile:

Meldt :smiley:

Haha, ik trek iedereen aan blijkbaar… Als bijen op honing :wink:

Mijn reis naar Egypte is geboekt hoor, kan niet wachten om te gaan! Van dit weer word ik echt moedeloos.

Wanneer ga je naar Egypte Danechka,en hoeveel dagen zullen we je missen hier op wereldwijzer?

Ik ga 7 augustus naar Egypte en 12 dagen later ben ik weer in het land. :slight_smile:

Nou leuk,Danechka!
Hoe was het met je examen,met brio geslaagd?
Welke richting ga je volgend jaar uit?(school)

De examens zijn goed gegaan hoor, heb ze allemaal gehaald. Volgend jaar studeer ik als het goed is af, dus ik ben nog wel even bezig.

Nou, ik heb deel 1 bekeken maar wel een beetje ‘gezapt’ op de lange stukken snelweg. Wat een kilometers, ja je bent echt een autogek! :smile:
Knap hoor, dat je 20.000 km. in 6 weken door 25 landen doet! Maar dat zou niks voor mij zijn.

Attentie! Attentie! Vanaf zaterdag schijnen we hier beter weer te krijgen! :cheer:

**Attentie! Attentie!**lol2 vandaag zou het in Belgie zo’n 23 a24 ° zijn!
Als ik ff kijk op de thermometer buiten zie ik 18° (11:00am) grijs weer en de zon is in geen velden te bekennen.

Wie danst er de Lambada met me? :smiley:

[ame]- YouTube