re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Nou ik heb eerlijk gezegd geen goed oog in dat Nederland ff over Duitsland gaan walsen.

Positief blijven Georges, danke schön! :slight_smile:

Nu ben 20 euro kwijt,had gezet dat Nederland ging winnen van de Denen.:crybaby:

Hm, ik deed niet aan wedden… Toch heb ik wel behoorlijk zitten vloeken.
Maar goed, ik weet zeker dat Duitsland bang moet worden: Wir sind die Hollander, wir kommen mit sin allen en daarna zingen we “Schade Deutschland, schade Deutschland, alles ist vorbei, alles ist vorbei!” :smiley:

Nou heb straks elk stadje in Nederland bekeken op google(ivb:zoekopdracht)
Ik vind het echt niet,Danechka!
heb witte engelenbeelden in het park ingetikt,maar niets te vinden.(word er wanhopig van)

Nu volgt een nieuwe ronde met nieuwe kansen.

Waar zou Paulientje(Paulana) zitten,precies van de aardbodem verdwenen!

Had het moeten weten dat je het gezocht hebt(zoekplaatje) in Alkmaar.

**Gossie Georg , dan moet je ook Bali intikke, snappie hier zijn alleen maar
witte engelen,:wub: niet wanhopen joh

Zonde van die 20 euri joh , kan ik van de fabriek 4.5 flessen Arak kopen,
ipv Rp 200.000.- de fles. wij krijgen via onze auto verhuurder ,een fikse korting omdat het bedrijf van zijn familie is !! Effe nadenken voordat je weer gaat gokken , trouwens hoe gaat het met Georgi ? Dat had de 1ste regel moeten zijn …mea culpa. Van Duitsland gaan we winnen ,alleen al omdat mijn v-echtgenoot van Duitse origine is ( alleen met voetbal uit zich dat gelukkig)
:kus::kus::wereld:**

Hoi lieverd ,ik lees net jouw onzin over het Nederlands 11 tal,
wij gaan winnen , of ze dat nu leuk vinden of niet .eerst fftjes die Duitsers afmaken hihihi, wij zijn wel eerder zo begonnen ,en we wonnen.
Heb je gemist Georgi :kus::kus: vandaar mijn dringende oproep die je natuurlijk niet gelezen hebt. :foto:

M’n zoon is hier in DK geboren en heeft zowel de Deense als Nederlandse nationaliteit. Iedere zaterdag gaat hij naar de Nederlandse school en daar werd veel werk van de wedstrijd gemaakt. Vlaggetjes op de auto’s en alles in de juiste kleuren. Dat was dus een dikke afknapper voor hem, want Nederlanders voetballen nou één keer beter dan Denen. Maar z’n deense vriendje troostte hem met het feit dat z’n land toch gewonnen had…

Awh, wel schattig.

Hoi vrienden,
Weet er iemand een site waar ik ‘"gratis’ films kan bekijken?
groetjes,georges.

Movie2k intikken in Google en lekker kijken Georges :wink:

Bedankt voor je informatie,Rik!! Had je berichtje eerlijk gezegd niet opgemerkt.

Nou Rik als ik een film wil downloaden dan moet ik een account aanmaken.
Het is allemaal in het frans tedoen.
Met wat moet ik eerst beginnen ,mijn emailadres intikken of gewoon mijn naam en dan verder? ben het frans niet machtig!
groetjes,georges.:dag:

Frans? Die website kan ook gewoon in het Engels. Zo ook in het Spaans, Japans, Italiaans, Turks en Russisch. Maar goed, mocht je er nog niet uitkomen en nog steeds met het Frans zitten; Dan kan ik je wel helpen.

Waar kan ik overschakelen op die site van Frans naar Engels,Dannie?

Zo gauw ik movie2k op Google intyp klik ik de eerste link aan, dan staat het direct in het Engels. Dan krijg ik een scherm met “Search” en allerlei filmtitels. Aan de rechterkant zie je bovenaan vlaggetjes staan van de verschillende landen.

als ik een film wil downloaden dan moet ik eerst een free account aanmaken zie hieronder!

Veuillez remplir tous les champs suivant afin de créer votre compte:

• Le courriel et le mot de passe sont sensible à la case, et le mot de passe doit contenir au moins 6 caractères.

Courriel:
Mot de passe:
Confirmation du mot de passe:

Membres existants, connectez-vous ici.
Nous prenons votre vie privée au sérieux et cryptons vos informations avec les dernières normes de sécurité
Moet ik één of andere flash player downloaden Dannie?