re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Bedoel je die eerste in de eerste helft (want da’s het enige wat ik ervan heb gezien)? Tjah, dat was pech voor Bayern, of geluk voor Madrid. Is maar net hoe je het bekijkt. Ik vond het geen penalty, want die arm kon nergens heen.

Nou ben ook van dezelfde mening,dat het een aangeschoten bal was.(te lichte strafschop)
Nu we krijgen een finale Chelsea & Bayern wie had dat ooit kunnen denken?
Vermits de duitsers het thuisvoordeel hebben alsook de engelsen missen een paar belangrijke spelers(schorsing) gaan de duitsers de beker winnen.:crybaby:

Fijn Georgio daar ben ik blij om! :cheer:

Kan je toch binnenkort naar je geliefde Thailand. >>>

Take care hey !!! :slapen:

Groet Paulien :kus:

Nou bedankt Paulientje,moet nu zodadelijk weg (afspraak ziekenhuis)we spreken elkaar nog wel.
groetjes,georges.:dag:

Lang Leve de Koningin, hoezee! Hoezee! :smiley:

Ben jij zo oranje minded Danechka?
Zelf loop ik niet hoog op met het Belgische koningshuis.

Valt wel mee hoor, met Koninginnedag ben ik oranje en that’s it.

Net ff tijd om een berichtje te plaatsen. Net terug uit NL na een weekje voor zaken.
De laatste keer was 2 jr geleden.
Ik verbaas me elke keer weer over de nieuwe vindingen en veranderingen.

Dit jaar was het hoogtepunt het wegverkeer:
[ul]
[li]Een 5 baans!!! snelweg van Utrecht naar A´dam waar je maar 100 mag.[/li][li]Een weg waar je 130 km mag! (zit je eenmaal op die snelheid dan is het alweer voorbijlol2).[/li][li]En de mooiste van allemaal: de Spitsstrook. Wie dit heeft bedacht…de vluchtstrook gebruiken ten tijde van de spits is natuurlijk best wel slim maar mijn eerste gedachte was: en als ik nou pech krijg???[/li][/ul]Op vrijdag moest ik van onder R´dam tot voorbij A´dam en had men vanwege een ongeluk de hele snelweg richting Den Haag afgesloten… Ik moest dus, samen met half Nederland via Utrecht. Uiteindelijk heb ik over 150 km 3 uur gedaan…
Achteraf bleek dat er een vrachtauto boven op een auto met pech was geknald, jawel op de Spitsstrook…:cheer:

Ik wilde gisteren van Utrecht naar Heerlen. Helaas was in de buurt van Geldermalsen een ‘aanrijding met een persoon’. Ik moest dus met de bus tussen Utrecht en den Bosch. Helaas was het daar inderdaad ontzettend druk, en ik heb dan ook een uur in de file gestaan (12 km). Tussen den Bosch en Einddhoven was de trein zo vol dat ik op de grond moest zitten, maar daarna was het allemaal wel te doen.

Hopelijk zit het straks mee. Het verkeer in NL is niet altijd alles :wink:

Ik maak het gelukkig maar heel af en toe mee.

Het is altijd wel leuk om even in NL te zijn:
Lage temperaturen
Regen
Files
Het intens groene land
De grote hoeveelheden water
Vrienden en familie
Broodje kroket
Een Duveltje (of meer) drinken
Goede patat (dat kunnen ze in Andalucía nog steeds niet)
Boodschappen kopen voor thuis (pindakaas, hagelslag voor mijn dochter, drop, stroopwafels, schuimpjes voor mijn vrouw)

Kortom The Works

En daarna lekker weer naar huis!

Goedemorgend iedereen!
Hier in het noorden van Antwerpen is het al heel de voormiddag aan het regenen.(temp:9°)
Hoe is het weer in Nederland en elders gesteld?

Hi Georgi,

OP Bali is het WARM met een avondtemperatuur van ca 32 graden
Overdag iets hoger in de schaduw. :zon02::zon02::zon02::vak01:

Hier bij ons in het hoge noorden (DK) is het nu 12 graden. Een week geleden was het 25. Dat voelde ook wel echt een stuk aangenamer…

Hier is het al dagen zonnig en 35ºC. Verder heel weinig tijd om WW te volgen. Vanaf half juli hoop ik weer meer aanwezig te zijn.
Un saludo a todos.

En in het winderige en regenachtige Nederland komen we niet verder dan 12ºC.

Hier in Belgie is het momenteel 15° men verwacht in de namiddag enkele regenbuien.

Ik wil bij deze voorstellen het Denemarken-forum voor onbepaalde tijd op slot te gooien :angry:

Haha, prima! :hihi:

Jongelui dat was beginners geluk , geen reden om iets te sluiten toch…

Wie het laatst lacht ,lacht het best, eerst maar van Duitsland winnen!! lol2

Haha, we gaan het zien!