re: >>> Het Grote Stamtafel Kletstopic <<<

Pizza, pizza, wooooooohhhh, pizza!

Nou heb juist mijn avondmaal genuttigd,heel simpele kost een gebakken omelet met tomaat!

Gezellig hier?

Altijd, gezelligheid kent geen tijd hier! :wink:

Zo, mijn meiden hebben 3-2 gewonnen van een team wat 3 jaar ouder is en binnenkort strijd om het kampioenschap van Andalucia en dus hebben ze het beter gedaan dan Barca!
Tijd om te gaan slapen. Morgen verder.

Ben ik ff blij dat ik geen gokkantoor ben binnengestapt,wou een gokje plaatsen dat Barcelona met 2 goals verschil won tegen Chelsea.
Denk dat er veel mensen eraan waren voor de moeite.
Morgen staat er Real Madrid & Bayern Munchen op het programma,hangt daar ook een verassing in de lucht?

Ik ben voor het eerst van mijn leven voor Bayern! Kan niet goed tegen de arrogantie van o.a. Mourinho & Ronaldo en het spel van Pepe, Ramos en anderen…

Houden zo, Bayern is zonder van Gaal weer een leuke ploeg geworden, ook zo’n arrogante kw.l
die van Gaal!!! ook in het echie.

Zo werd van Gaal in zijn periode bij Barcelona afgebeeld:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQOEReYdmmJaQ--9qCFIEr4BMhzPykmWTomvTu7nY6qbGBoAwMLoQ

En terecht vind ik . Goede foto overigens of zelf gemanipuleerd ? Ik ben hem niet tegengekomen in
Camp Nou .

Hey Dane,

Ik heb hetzelfde probleem als Georges . De site is bijna onbereikbaar geworden,:slapen::slapen:
en als ik er ben heel erg traag. Jij hebt geen probleem begrijp ik?

Nee, ik heb inderdaad geen probleem.

Ik begrijp dat niemand hier Van Gaal fan is? Ik weet dat het een botte hork is en dat hij altijd ‘löffel an löffel’ slaapt met z’n Truus, maar die ene keer dat ik hem heb ontmoet was hij wel sympathiek. :slight_smile:

Hoe is het met je examens Danechka,heb je er een goed gevoel bij ?

Vandaag had ik geen examens, ik had alleen gister een examen. Daarover heb ik nog geen beter of slechter gevoel; Ik wacht geduldig op het resultaat.

Hoi Danechka,sorry voor mijn laattijdige reactie.
Heb het momenteel druk,ben in de reismagazines aan het bladeren ofdat er soms wat info staat die ik kan gebruiken in het Belgieforum.
Ook ben ik met één oog de match Real Madrid & Bayern Munchen aan het volgen op de buis.:slight_smile:

Ach gut, ik zie net op het nieuws dat Madrid er uit ligt…
Ach jee, Ronaldo miste een penalty…
Och arme, Ramos (en Kaka) miste er ook een…

Arme Mou, wéér geen Champions League dit jaar…(olé, olé y olé)

Goede morgen!

Ik werk in Duitsland en iedereen heeft een bloedhekel aan Bayern… Ben zelf niet zo’n voetbalkijker, maar ben blij dat eikeltjes als Mourinho en Ronaldo er uit zijn gevlogen, djeez wat een galbakken zijn dat zeg… :slapen:

Zo, iemand een lekker vers Duits broodje voor het ontbijt? :dag:

Hey Georg ,

Hoe is het met de gezondheid ? en met jou zelf ?
Lang niets meer gehoord van je :kus:lol2

Groet Paulien

Nou met mij gaat alles goed Paulientje!!
Juist af en toe wat moe van de medicatie,voor de rest kan ik al vele dingen zelf doen,zoals,eten klaarmaken,zelfstandig me wassen en aankleden.
Nou verleden week over zat ik nog in het ziekenhuis(2 de operatie aan de rug)
Het vervangen van een gebroken schroef in mijn rug(4 dagen verbleven in het ziekenhuis).
Moet morgen ff op controle komen,indien alles okay is dan kan ik starten met de revalidatie (2 maanden).
Bedankt voor je berichtje Paulientje!:kus:

Ik heb geluk gehad Robert,was eerst van plan om 50 euro op Real Madrid te zetten als finalist,iets in mij zegde niet doen georges.
Eerlijk gezegd vond dat de duitsers(tegen mijn goesting) verdiend gewonnen hebben.
Wat vond jij Robert,de penalty fase?(aangeschoten bal van een bayerspeler)